12 Ressamdan karma sergi

ADANA RESSAMLAR DERNEĞİ (ARD) KAMAN SANAT GALERİSİ'NDE "12 RESSAM" ADLI SERGİSİYLE AÇILIŞ YAPTI.
Adana Ressamlar Derneği (ARD) Kaman Sanat Galerisi’nde "12 Ressam" adlı sergisiyle açılış yaptı.
Açılışta, ARD Başkanı Hüseyin Yılmaz, Mehmet Emre, Şerife Ballı, Seval Eroğlu ve Meltem Baş’tan oluşan Yönetim Kurulu üyeleri ile birlikte kendilerine galeriyi tahsis eden Salime Kaman’a teşekkür etti. Yılmaz, "Bundan sonra derneğimiz Kaman Sanat Galerisi’nde hizmetlere devam edecektir. Sanat misyonuna 30 yıldır katkı sürdüren derneğimiz, yeni mekanında sanat söyleşileri, resim ve diğer sanat sergileri gerçekleştirerek hizmetlerimizi sürdürecektir" dedi.
Pandemi nedeniyle açılış töreni düzenlenmeden gerçekleştirilen sergiye Nermin Levent, Hüseyin Yılmaz, Sevinç Kökenler, Seval Eroğlu, Ganime Karabucak, Mahmut Selekoğlu, Salime Kaman, Şerife Ballı, Mehmet Emre, A.Meltem Baş, Serpil Kılıç ve Esra Baydar eserleriyle katıldı.
Sergi Seyhan İlçesi Cemalpaşa Mahallesi Cevat Yurdakul Caddesi No 29’da 24 Mayıs 2021 tarihine kadar açık kalacak.







Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Rasim Ozan Kütahyalı’nın Mal Varlığı Nedir? Hangi Araç ve Konutları Var?
- Mirgün Cabas Hakkında Gözaltı Kararı: Soruşturmada Adı Geçen Diğer Ünlüler Kimler?
- 25 Mayıs Kargolar Açık Mı? Kurban Bayramı Öncesi Kargo Saatleri Belli Oldu
- Okullar Ne Zaman Kapanıyor? 2026 Yaz Tatili Tarihleri
- İstanbul'da Avrupa Ligi Finali Öncesi Trafik Kilitleyecek: İşte Kapanacak Tüm Yollar ve Alternatif Rotalar
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.