Adana Demirspor, üstü açık otobüsle kentte şampiyonluk turu attı

TFF 1.LİG SON HAFTASINDA DEPLASMANDA MENEMENSPOR’U 4-1 YENEREK 2020-2021 SEZONU ŞAMPİYONU OLAN ADANA DEMİRSPOR, ADANA’YA GELDİ. ÜSTÜ AÇIK OTOBÜSLE KENTTE TUR ATAN MAVİ-LACİVERTLİ EKİBE 26 YILLIK SÜPER LİG ÖZLEMİ ÇEKEN TARAFTARLAR EŞLİK ETTİ.
TFF 1.Lig’in son haftasında deplasmanda Menemenspor’u 4-1 yenerek 2020-2021 sezonu şampiyonu olan Adana Demirspor, Adana’ya geldi. Üstü açık otobüsle kentte tur atan mavi-lacivertli ekibe 26 yıllık Süper Lig özlemi çeken taraftarlar eşlik etti.
TFF 1. Lig’in 34’üncü haftasında Adana Demirspor, Menemenspor’u 4-1 yenerek 70 puanla şampiyonluğa ulaştı. 1994-1995 sezonundan bu yana Süper Lig özlemi çeken Adana Demirspor, 26 yıl sonra yeniden Süper Lig’e yükseldi.
İzmir’den saat 02.00 sıralarında özel uçuşla Adana’ya gelen takımı çok sayıda taraftar Adana Havalimanı önünde karşıladı. Üstü açık otobüse binen Adana Demirspor kafilesi, kentte şampiyonluk turu attı. Taraftarlar da davul eşliğinde halay çekip takımlarının şampiyonluğunu kutladı. Kent genelinde taraftar grupları da takım otobüsüne araçlarıyla eşlik edip sevinç turları attı.
Adana Demirspor’un şampiyonluk turunda bazı vatandaşlarda balkonlarından takımlarına destek verdi.





Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Rasim Ozan Kütahyalı’nın Mal Varlığı Nedir? Hangi Araç ve Konutları Var?
- Mirgün Cabas Hakkında Gözaltı Kararı: Soruşturmada Adı Geçen Diğer Ünlüler Kimler?
- 25 Mayıs Kargolar Açık Mı? Kurban Bayramı Öncesi Kargo Saatleri Belli Oldu
- Okullar Ne Zaman Kapanıyor? 2026 Yaz Tatili Tarihleri
- İstanbul'da Avrupa Ligi Finali Öncesi Trafik Kilitleyecek: İşte Kapanacak Tüm Yollar ve Alternatif Rotalar
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.