Ağrıda polis yavru köpekleri sütle besledi

AĞRI’NIN ELEŞKİRT İLÇESİNDE, İLÇE EMNİYET AMİRLİĞİ KONTROL NOKTASINDA GÖREV YAPAN POLİS, YİYECEK BULMAKTA ZORLUK ÇEKEN 2 YAVRU KÖPEĞİ SÜTLE BESLEDİ.
Ağrı’nın Eleşkirt ilçesinde, İlçe Emniyet Amirliği kontrol noktasında görev yapan polis, yiyecek bulmakta zorluk çeken 2 yavru köpeği sütle besledi.
Ağrı’nın Eleşkirt ilçesinde, İlçe Emniyet Amirliği kontrol noktasında görev yapan polis, tam kapanma sürecinde sokakta yiyecek bulmakta zorluk çeken 2 yavru köpeği tespit etti. 2 yavru köpeği polis noktasına getiren polis, yavru köpekleri aldığı sütle besledi. Polis noktasında yavru köpeklere yuva yapan polisler, yavru köpeklerin tüm masraflarını üstlendi. İl Emniyet Müdürlüğü, polisin yavru köpekleri beslediği anların videosunu sosyal medya hesabından paylaştı. Paylaşımda, “Tam kapanma sürecinde sokakta yiyecek bulmakta zorluk çeken can dostlarımızı da unutmadık. Onlar bize emanet” denildi. İl Emniyet Müdürü Nihat Özen, yavru köpekleri sahiplenen ve besleyen polisleri tebrik etti.






Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Rasim Ozan Kütahyalı’nın Mal Varlığı Nedir? Hangi Araç ve Konutları Var?
- Mirgün Cabas Hakkında Gözaltı Kararı: Soruşturmada Adı Geçen Diğer Ünlüler Kimler?
- 25 Mayıs Kargolar Açık Mı? Kurban Bayramı Öncesi Kargo Saatleri Belli Oldu
- Okullar Ne Zaman Kapanıyor? 2026 Yaz Tatili Tarihleri
- İstanbul'da Avrupa Ligi Finali Öncesi Trafik Kilitleyecek: İşte Kapanacak Tüm Yollar ve Alternatif Rotalar
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.