Ankada Hemşiler Günü kutlandı

GAZİANTEP ÖZEL ANKA HASTANESİ'NDE HEMŞİRELER GÜNÜ, GERÇEKLEŞTİRİLEN ETKİNLİKLE KUTLANDI.
Gaziantep Özel Anka Hastanesi’nde Hemşireler Günü, gerçekleştirilen etkinlikle kutlandı.
Gaziantep Özel ANKA Hastanesi’nde, 12 Mayıs Hemşireler Günü ve 12-18 Mayıs Hemşireler Haftası kutlandı. Koronavirüs nedeniyle sosyal mesafe kurallarına uyularak gerçekleştirilen kutlamada, ANKA Hastanesi Genel Müdürü Dr. Cengiz Bayram, Hemşire Hizmetleri Koordinatörü Ayşe Koç, Genel Müdür Yardımcısı Yaşar Ağdağ ve hastane doktorları özellikle koronavirüs salgınıyla mücadelede büyük özveri ve azimle çalışan hemşirelere tek tek teşekkür ederek, onlara gül takdim etti. Gaziantep Özel ANKA Hastanesi Genel Müdür Yardımcısı Yaşar Ağdağ, “Sağlık sisteminde hemşireler büyük bir öneme sahip. Bu önemi salgın sürecinde daha da iyi anladık. ANKA Hastanesi olarak salgın sürecinde yoğun stres altında özveri ile çalışan, mesleğini layıkıyla yerine getiren sağlık ordumuzun vazgeçilmezi olan tüm hemşirelerimizin Hemşireler Günü’nü kutluyorum" diye konuştu.
Hastanede görev yapan hemşireler de kendilerini bu özel günde unutmayan hastane yönetimine teşekkür etti.




Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Rasim Ozan Kütahyalı’nın Mal Varlığı Nedir? Hangi Araç ve Konutları Var?
- Mirgün Cabas Hakkında Gözaltı Kararı: Soruşturmada Adı Geçen Diğer Ünlüler Kimler?
- 25 Mayıs Kargolar Açık Mı? Kurban Bayramı Öncesi Kargo Saatleri Belli Oldu
- Okullar Ne Zaman Kapanıyor? 2026 Yaz Tatili Tarihleri
- İstanbul'da Avrupa Ligi Finali Öncesi Trafik Kilitleyecek: İşte Kapanacak Tüm Yollar ve Alternatif Rotalar
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.