Aydın Büyükşehir Belediyesi 19 Mayısı vatandaşlarla birlikte coşkuyla kutladı

AYDIN BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ, 19 MAYIS ATATÜRK’Ü ANMA, GENÇLİK VE SPOR BAYRAMI’NIN COŞKUSUNU BELEDİYE ORKESTRASI’NIN VERDİĞİ KONSERLERLE SOKAKLARA TAŞIDI.
Aydın Büyükşehir Belediyesi, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nın coşkusunu Belediye Orkestrası’nın verdiği konserlerle sokaklara taşıdı.
Aydın Büyükşehir Belediyesi, 102 yıl önce Ulu Önder Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün Samsun’a ayak bastığı ve kurtuluş mücadelesini başlattığı 19 Mayıs’ı coşku içinde kent genelinde kutladı. Büyükşehir Belediyesi,19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’na özel olarak hazırladığı otobüs ile Aydın genelinde günün erken vakitlerinden, gecenin ilerleyen saatlerine varana kadar bayram coşkusunu vatandaşlara yaşatmak için konserler düzenlendi. Aydınlılar bayram coşkusuna ortak olmak için balkonlarından, sokaklardan ve araçlarından şarkılara Türk bayrakları ile eşlik etti. Tüm yurtta olduğu gibi saatler tam 19.19’u gösterdiğinde ise hep bir ağızdan İstiklal Marşı okundu.
“Bütün ümidim gençliktedir” sözleri ile ülkemizin geleceğini gençlere emanet eden Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün emaneti olan gençlere her zaman sahip çıkacaklarını belirten Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, tüm vatandaşların 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nı kutladı.






Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Rasim Ozan Kütahyalı’nın Mal Varlığı Nedir? Hangi Araç ve Konutları Var?
- Mirgün Cabas Hakkında Gözaltı Kararı: Soruşturmada Adı Geçen Diğer Ünlüler Kimler?
- 25 Mayıs Kargolar Açık Mı? Kurban Bayramı Öncesi Kargo Saatleri Belli Oldu
- Okullar Ne Zaman Kapanıyor? 2026 Yaz Tatili Tarihleri
- İstanbul'da Avrupa Ligi Finali Öncesi Trafik Kilitleyecek: İşte Kapanacak Tüm Yollar ve Alternatif Rotalar
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.