Bakanlıkların ‘Cezaevi kitap kampanyasına Tekirdağdan destek

BAKANLIKLARIN ‘CEZAEVİ KİTAP KAMPANYASINA’ TEKİRDAĞ’DAN DESTEK
Adalet Bakanlığı ile Kültür ve Turizm Bakanlığı tarafından ceza infaz kurumlarındaki kütüphaneler için Tekirdağ’da da stant açılarak kampanaya destek verildi.
Hükümlü ve tutukluların okuma alışkanlığı kazanmaları, kütüphaneleri etkin olarak kullanabilmeleri ve daha fazla kitaba erişim sağlayabilmeleri amacıyla Adalet Bakanlığı ile Kültür ve Turizm Bakanlığı arasında imzalanan protokol kapsamında Tekirdağ’da kitap bağışlama etkinliği düzenlendi.
Tekirdağ eski valilik binası önünde düzenlenen etkinliğe Süleymanpaşa Kaymakamı Harun Kaya, Tekirdağ Cumhuriyet Başsavcı Vekili Uğur Özcan, Tekirdağ İl Kültür ve Turizm Müdürü Ahmet Hacıoğlu katıldı.
Standın açılmasıyla ilk kitap bağışını Kaymakam Harun Kaya ve diğer katılımcılar yaptı.
Daha sonra açıklamada bulunan Kaymakam Kaya, “Çorbadan bizimde tuzumuz olsun diye kitap getirdik. Bu bağışlarla hükümlü ve tutuklularımızın okuyacağı kitaplarla, zamanlarını daha iyi değerlendirecekleri bir ortam oluşacak. Okuyan bir toplum olma yolunda ilerleyen Türkiye’nin bir bölümünde de inşallah sağlam adımlar atılmış olacak. Kampanyanın düzenlenmesinde emekleri olan bütün arkadaşları tebrik ediyorum. Okuyan bir toplum için haydi kitap kampanyasına” dedi.





Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Rasim Ozan Kütahyalı’nın Mal Varlığı Nedir? Hangi Araç ve Konutları Var?
- Mirgün Cabas Hakkında Gözaltı Kararı: Soruşturmada Adı Geçen Diğer Ünlüler Kimler?
- 25 Mayıs Kargolar Açık Mı? Kurban Bayramı Öncesi Kargo Saatleri Belli Oldu
- Okullar Ne Zaman Kapanıyor? 2026 Yaz Tatili Tarihleri
- İstanbul'da Avrupa Ligi Finali Öncesi Trafik Kilitleyecek: İşte Kapanacak Tüm Yollar ve Alternatif Rotalar
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.