Başakşehir Çam ve Sakura Şehir Hastanesi bir yaşında

Avrupa’nın en büyük yoğun bakım kapasitesine sahip sağlık kompleksi Başakşehir Çam ve Sakura Şehir Hastanesi, 1 yıldır şifa dağıtıyor. Şehir hastanesinin hizmete açılışının birinci yılında sağlık çalışanlarına gül dağıtan Başakşehir Belediyesi, sağlıkta şiddete dikkat çekmek için hastanenin bahçesine anıt dikti.
Avrupa’nın en büyük yoğun bakım kapasitesine sahip sağlık kompleksi Başakşehir Çam ve Sakura Şehir Hastanesi, tam 1 yıldır Türkiye’nin her yerinden gelen hastalara şifa dağıtıyor. Başakşehir Belediyesi, hastanenin birinci yılını kutlayan sağlık çalışanlarına destek verdi.
Sağlıkta şiddete hayır anıtı açıldı
Genel hastane önünde dikilen anıttaki “Umudu kırma! Yaraları saranları yaralama, şifa veren ellere el kaldırma” mesajı ile kahraman sağlık çalışanlarına yönelik şiddet olaylarının durmasına işaret edildi. Öte yandan Sağlık Bakanı Fahrettin Koca’nın “İyi gün dostu her zaman bulunur. Kötü gün dostu sağlık insanlarımızdır” sözü de anıttaki yerini aldı.
Gülen gözlere gül dağıttılar
Başakşehir Belediyesi ekipleri, hastanede görev yapan tüm personele gül dağıtarak teşekkür etti. Yine hastane girişlerinde kurulan stantlarda sağlıkta şiddete dikkat çekmek için hazırlanan broşürler dağıtıldı.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Rasim Ozan Kütahyalı’nın Mal Varlığı Nedir? Hangi Araç ve Konutları Var?
- Mirgün Cabas Hakkında Gözaltı Kararı: Soruşturmada Adı Geçen Diğer Ünlüler Kimler?
- 25 Mayıs Kargolar Açık Mı? Kurban Bayramı Öncesi Kargo Saatleri Belli Oldu
- Okullar Ne Zaman Kapanıyor? 2026 Yaz Tatili Tarihleri
- İstanbul'da Avrupa Ligi Finali Öncesi Trafik Kilitleyecek: İşte Kapanacak Tüm Yollar ve Alternatif Rotalar
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.