Başkan Arayıcıdan Hemşireler günü kutlaması

SAĞLIK-SEN GAZİANTEP ŞUBE BAŞKANI MEHMET ALİ ARAYICI, FEDAKARLIĞIN VE ÖZVERİNİN SEMBOLÜ OLAN HEMŞİRELERİN HEMŞİRELER GÜNÜ'NÜ BURUK ŞEKİLDE KUTLADIKLARINI SÖYLEDİ.
Sağlık-Sen Gaziantep Şube Başkanı Mehmet Ali Arayıcı, fedakarlığın ve özverinin sembolü olan hemşirelerin Hemşireler Günü’nü buruk şekilde kutladıklarını söyledi.
Başkan arayıcı pandemi sürecinde iş yükü artan kamu ve özel sektöre ait sağlık tesislerinde görev yapan 275 bin hemşirenin mali ve özlük haklarında bir iyileştirmenin yapılmasını istedi. Sağlık-Sen Şube Başkanı Arayıcı, ”Hemşireler bir Hemşireler Günü’ne daha buruk bir sevinçle girdiler. Buruklar çünkü dünden bugüne değişen tek şey taşıdıkları yükün artması oldu. Her türlü olumsuzluğu rağmen görevlerini başarılı bir şekilde yürüten fedakar hemşirelerimizin Hemşireler Gününü tebrik ediyor, başta Bakanlık olmak üzere tüm yetkilileri, sağlık çalışanları için alkış ve takdirden daha fazlasını yapmaya davet ediyoruz” dedi.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Rasim Ozan Kütahyalı’nın Mal Varlığı Nedir? Hangi Araç ve Konutları Var?
- Mirgün Cabas Hakkında Gözaltı Kararı: Soruşturmada Adı Geçen Diğer Ünlüler Kimler?
- 25 Mayıs Kargolar Açık Mı? Kurban Bayramı Öncesi Kargo Saatleri Belli Oldu
- Okullar Ne Zaman Kapanıyor? 2026 Yaz Tatili Tarihleri
- İstanbul'da Avrupa Ligi Finali Öncesi Trafik Kilitleyecek: İşte Kapanacak Tüm Yollar ve Alternatif Rotalar
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.