Başkan Güler Doğalgazın müjdesini verdi

BAŞKAN GÜLER DOĞALGAZ’IN MÜJDESİNİ VERDİ
Köşk Belediye Başkanı Nuri Güler, ilçenin doğalgaz’a 2022 yılında kavuşacağının müjdesini verdi.
Köşk Belediye Başkanı Nuri Güler bugün bir dizi ziyaret için Aydın’a gelen Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Fatih Dönmez Başkanlığında düzenlenen Enerji Koordinasyon Toplantısına katıldı.
Bakan Dönmez ile gerçekleştirilen toplantı sonrasında Köşk’ün 2022 yılında doğalgaza kavuşacağını müjdeleyen Başkan Güler yaptığı açıklamada; “Vatandaşlarımızın yaşam koşullarını yükseltecek olan doğalgazı Köşk’ümüze kazandırmak için yoğun çabalarımız oldu. Aydınımızı ziyaret eden Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanımız Sn. Fatih Dönmez ile bir araya geldiğimiz enerji koordinasyon toplantısında da ilçemiz hakkında değerlendirmelerde bulunarak doğalgaz konusundaki taleplerimizi ilettik. Sn. Bakanımız taleplerimize olumlu yanıt verdiler ve 2022 yılında Köşk’ümüzü doğalgaz’a kavuşturmanın sözünü aldık. Hemşehrilerimize hizmet yolunda bizlerden desteklerini esirgemeyen ve her zaman yanımızda olan Cumhurbaşkanımız ve Genel Başkanımız Recep Tayyip Erdoğan’a, Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanımız Fatih Dönmez’e, Aydın milletvekillerimize Herşey Köşk’ümüz için” diye konuştu.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Rasim Ozan Kütahyalı’nın Mal Varlığı Nedir? Hangi Araç ve Konutları Var?
- Mirgün Cabas Hakkında Gözaltı Kararı: Soruşturmada Adı Geçen Diğer Ünlüler Kimler?
- 25 Mayıs Kargolar Açık Mı? Kurban Bayramı Öncesi Kargo Saatleri Belli Oldu
- Okullar Ne Zaman Kapanıyor? 2026 Yaz Tatili Tarihleri
- İstanbul'da Avrupa Ligi Finali Öncesi Trafik Kilitleyecek: İşte Kapanacak Tüm Yollar ve Alternatif Rotalar
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.