Başkan Gümüşten 19 Mayıs mesajı

MENTEŞE BELEDİYE BAŞKANI BAHATTİN GÜMÜŞ, 19 MAYIS ATATÜRK'Ü ANMA, GENÇLİK VE SPOR BAYRAMI NEDENİYLE BİR MESAJ YAYINLADI.
Menteşe Belediye Başkanı Bahattin Gümüş, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı nedeniyle bir mesaj yayınladı.
Başkan Gümüş mesajında, “Ulu Önderimiz Mustafa Kemal Atatürk, 19 Mayıs’ta Samsun’a çıkarak laik Cumhuriyetimizin ilk adımını atmıştır” dedi.
Başkan Gümüş, Atatürk’ün Samsun’a çıkışıyla başlayan kurtuluş hareketinin; laik, demokratik ve çağdaş Cumhuriyet’in kurulmasının yolunu açtığını belirterek mesajında şu ifadelere yer verdi:
“Ata’mızın 19 Mayıs’ta Samsun’a çıkarak başlattığı bağımsızlık süreci, Amasya Genelgesi’nin yayımlanması, Erzurum ve Sivas kongrelerinin toplanması, Büyük Millet Meclisi’nin açılması ve düzenli ordunun kurulmasıyla seferberliğe dönüşmüştür. Yüce Atatürk’ün önderliğinde atılan bu adımlar, savaş alanlarında zafere ulaşılmasını, yurt topraklarının kurtarılmasını sağlamıştır. Kurtuluş Savaşı’nın kazanılması, bayrağımızın özgürce dalgalandığı bağımsız Türk Devleti’nin, laik, demokratik, çağdaş Cumhuriyet’in kurulmasının yolunu açmıştır. 19 Mayıs’ın 102. yıldönümünde Ata’mızın bizlere miras bıraktığı ilke ve değerleri korumak, gelecek nesillere aktarmak ve Cumhuriyetimizi yaşatmak konusunda kararlı ve güçlü adımlar atmalıyız”
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Rasim Ozan Kütahyalı’nın Mal Varlığı Nedir? Hangi Araç ve Konutları Var?
- Mirgün Cabas Hakkında Gözaltı Kararı: Soruşturmada Adı Geçen Diğer Ünlüler Kimler?
- 25 Mayıs Kargolar Açık Mı? Kurban Bayramı Öncesi Kargo Saatleri Belli Oldu
- Okullar Ne Zaman Kapanıyor? 2026 Yaz Tatili Tarihleri
- İstanbul'da Avrupa Ligi Finali Öncesi Trafik Kilitleyecek: İşte Kapanacak Tüm Yollar ve Alternatif Rotalar
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.