Başkan Kocamandan sağlık çalışanlarına bayram ziyareti

KARTEPE BELEDİYE BAŞKANI MUSTAFA KOCAMAN, RAMAZAN BAYRAMI’NDA DA SALGINLA MÜCADELE EDEN SAĞLIK ÇALIŞANLARINI ZİYARET EDEREK, BAYRAMLARINI KUTLADI.
Kartepe Belediye Başkanı Mustafa Kocaman, Ramazan Bayramı’nda da salgınla mücadele eden sağlık çalışanlarını ziyaret ederek, bayramlarını kutladı.
Başkan Kocaman, İlçe Sağlık Müdürlüğü binasını ziyaret ederek, İlçe Sağlık Müdürü Dr. Harun Arslan başta olmak üzere salgın sürecinde büyük bir özveriyle görevlerinin başında olan sağlık çalışanlarının Ramazan Bayramı’nı kutladı. Kocaman, daha sonra Kartepe Belediyesi hizmet binasına geçti. Burada görevi 7/24 görevlerinin başında çağrı merkezinde ve sahada görev alan Alo Evlat Sağlık Kulübü personelinin Ramazan Bayramı’nı kutladı. Mustafa Kocaman "Ramazan Bayramı’nın 1. gününde Kartepe’mizin Sağlığı ve Hizmeti için mesai mefhumu gözetmeden çalışan sağlık çalışanlarımıza ve belediyemizdeki çalışma arkadaşlarımıza gönülden teşekkür ediyor, hayırlı bayramlar diliyorum" dedi.



Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Rasim Ozan Kütahyalı’nın Mal Varlığı Nedir? Hangi Araç ve Konutları Var?
- Mirgün Cabas Hakkında Gözaltı Kararı: Soruşturmada Adı Geçen Diğer Ünlüler Kimler?
- 25 Mayıs Kargolar Açık Mı? Kurban Bayramı Öncesi Kargo Saatleri Belli Oldu
- Okullar Ne Zaman Kapanıyor? 2026 Yaz Tatili Tarihleri
- İstanbul'da Avrupa Ligi Finali Öncesi Trafik Kilitleyecek: İşte Kapanacak Tüm Yollar ve Alternatif Rotalar
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.