Başkan Palancıoğlu: “Yarışmada ödül alan gazetecileri kutluyorum”

MELİKGAZİ BELEDİYE BAŞKANI DR. MUSTAFA PALANCIOĞLU, KAYSERİ GAZETECİLER CEMİYETİ'NİN GELENEKSEL OLARAK DÜZENLEDİĞİ 2020 YILI KGC ÖDÜLLÜ MEDYA YARIŞMASINDA ÖDÜL ALAN GAZETECİLERİ TEBRİK ETTİ.
Melikgazi Belediye Başkanı Dr. Mustafa Palancıoğlu, Kayseri Gazeteciler Cemiyeti’nin geleneksel olarak düzenlediği 2020 Yılı KGC Ödüllü Medya Yarışmasında ödül alan gazetecileri tebrik etti.
Kayseri Gazeteciler Cemiyeti’ne mensup üyelerden yarışmaya 7 dalda 50’ye yakın eserin katıldığını belirten Melikgazi Belediye Başkanı Dr. Palancıoğlu, “Bazen bir fotoğraf dünyaları anlatır. Bir yazı toplumu bilgilendirdiği gibi bilinçlendirir. Görmek bakmak arasında fark vardır. Bu farkı fark ettirenlere teşekkür ediyorum. Kayserimizde 2020 yılında fark edilerek ödül alanları ve yarışmaya eserleri ile katılan tüm basın mensuplarını kutluyorum” dedi.
Kayseri medya çalışanlarının haber ve yorumları ile Türkiye’nin birçok gündemini belirlediğini ifade eden Başkan Dr. Palancıoğlu, bu başarıyı kutladığını ve kuruluşundan bugüne kadar katkı sağlayan tüm basın mensupları ve yöneticilerini bir kez daha tebrik ettiğini sözlerine ekledi.




Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Rasim Ozan Kütahyalı’nın Mal Varlığı Nedir? Hangi Araç ve Konutları Var?
- Mirgün Cabas Hakkında Gözaltı Kararı: Soruşturmada Adı Geçen Diğer Ünlüler Kimler?
- 25 Mayıs Kargolar Açık Mı? Kurban Bayramı Öncesi Kargo Saatleri Belli Oldu
- Okullar Ne Zaman Kapanıyor? 2026 Yaz Tatili Tarihleri
- İstanbul'da Avrupa Ligi Finali Öncesi Trafik Kilitleyecek: İşte Kapanacak Tüm Yollar ve Alternatif Rotalar
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.