Burhaniyede Kaymakam Memiş hemşirelere teşekkür belgesi ve gül verdi

TEŞEKKÜR BELGESİ VERİLDİ
Burhaniye ilçesinde, Hemşireler Günü kutlanırken, Kaymakam İlyas Memiş, hemşerilere teşekkür belgesi ve gül verdi. İlçe Sağlık Müdürlüğünde görevli hemşirelerle bir araya gelen Memiş, hemşirelerin bir yıldan beri olağanüstü gayret gösterdiklerini söyledi.
Burhaniye’de Hemşireler Günü çeşitli etkinliklerle kutlanırken, Kaymakam İlyas Memiş, İlçe Sağlık Müdürlüğünde görevli hemşirelere teşekkür belgesi ve gül takdim etti. Eski Hastane binasında sağlık personeli ile bir araya gelen Kaymakam İlyas Memiş, hemşirelerle sağlık memurlarına birer gül ve ardından da teşekkür belgesi verdi. İlçe Sağlık Müdürü Dr. Faruk Kendigelen ve müdürlükte görevli hemşirelere teşekkür eden Kaymakam İlyas Memiş, “Hepinizi tebrik ediyorum. Bir yıldan bu yana olağanüstü gayret gösteriyorsunuz. Gününüzü kutluyorum. İnşallah, bu pandemi kısa sürede biter” dedi. İlçe Sağlık Müdürü Dr. Faruk Kendigelen’de hemşirelere teşekkür etti.






Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Rasim Ozan Kütahyalı’nın Mal Varlığı Nedir? Hangi Araç ve Konutları Var?
- Mirgün Cabas Hakkında Gözaltı Kararı: Soruşturmada Adı Geçen Diğer Ünlüler Kimler?
- 25 Mayıs Kargolar Açık Mı? Kurban Bayramı Öncesi Kargo Saatleri Belli Oldu
- Okullar Ne Zaman Kapanıyor? 2026 Yaz Tatili Tarihleri
- İstanbul'da Avrupa Ligi Finali Öncesi Trafik Kilitleyecek: İşte Kapanacak Tüm Yollar ve Alternatif Rotalar
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.