Burhaniyede kirpiler sokaklara çıktı

KİRPİ VE VATANDAŞLAR
Burhaniye ilçesinde, sokaklarda gezen kirpiler ilgi odağı oldu. Ören mahallesinde sabah saatlerinde kirpilere rastladıklarını anlatan Kemal İşi, kirpilerin zararsız hayvanlar olduğunu söyledi. .
Ören Mahallesinde sabah saatlerinde sık sık yollara çıkan kirpiler ilgi odağı oldu. Kirpilerin yeşil alanlarda beslenen canlılar olduğunu belirten vatandaşlar, kirpilerin yaşam alanlarının daraldığını anlattı. Son zamanlarda çok sayıda kirpi gördüklerini anlatan inşaat ustası Kemal İşi, “Sabahları camiden dönerken yollarda sık sık karşılaşıyoruz. Bunlar zararsız hayvanlar. Rahatsız etmemek lazım” dedi. Bazı kirpilerin arabaların altında kalarak telef olduğunu anlatan astsubay emeklisi Mustafa Dirlik de, “Son zamanlarda sık sık görür olduk. Herhalde bahar olduğundan daha çok çıkıyorlar. Bu arada ezildiklerine de şahit oluyoruz. Ezilmemeleri için sürücülerin dikkatli olmalarını bekliyoruz” dedi.




Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Rasim Ozan Kütahyalı’nın Mal Varlığı Nedir? Hangi Araç ve Konutları Var?
- Mirgün Cabas Hakkında Gözaltı Kararı: Soruşturmada Adı Geçen Diğer Ünlüler Kimler?
- 25 Mayıs Kargolar Açık Mı? Kurban Bayramı Öncesi Kargo Saatleri Belli Oldu
- Okullar Ne Zaman Kapanıyor? 2026 Yaz Tatili Tarihleri
- İstanbul'da Avrupa Ligi Finali Öncesi Trafik Kilitleyecek: İşte Kapanacak Tüm Yollar ve Alternatif Rotalar
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.