Büyükşehirli sporcular Mersinde madalyaları göğüsledi

1-2 MAYIS TARİHLERİ ARASINDA MERSİN’DE DÜZENLENEN OLİMPİK DENEME YARIŞLARINA KATILAN SAKARYA BÜYÜKŞEHİRLİ SPORCULAR MADALYALARI GÖĞÜSLEDİ.
1-2 Mayıs tarihleri arasında Mersin’de düzenlenen olimpik deneme yarışlarına katılan Sakarya Büyükşehirli sporcular madalyaları göğüsledi.
Sakarya Büyükşehir Belediyesi Spor Kulübü sporcuları 1-2 Mayıs tarihleri arasında Mersin’de düzenlenen olimpik deneme yarışlarına katıldı. Birçok branşta kıyasıya mücadelelerin yaşandığı denemelerde Büyükşehirli sporcular madalyaları göğüsledi. Büyükşehirli sporculardan Beyza Baş, yüksekle atlama müsabakasında 3.60 metrelik sıçrama gerçekleştirerek altın madalyanın sahibi oldu. 400 metre engellide yarışan Merve Kurtoğlu ile gülle atmada yarışan Mine Kahraman ikincilik elde ederken 100 metre yarışlarında Büyükşehirli Zeynep Sude Ertek yarışı ilk sırada tamamlayarak kürsünün sahibi oldu.
Sakarya Büyükşehir Belediyesi Spor Kulübünden yapılan açıklamada, “Mersin’de düzenlenen olimpik deneme yarışlarında derece elde eden sporcularımızı tebrik eder, başarılarının devamını dileriz” denildi.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Rasim Ozan Kütahyalı’nın Mal Varlığı Nedir? Hangi Araç ve Konutları Var?
- Mirgün Cabas Hakkında Gözaltı Kararı: Soruşturmada Adı Geçen Diğer Ünlüler Kimler?
- 25 Mayıs Kargolar Açık Mı? Kurban Bayramı Öncesi Kargo Saatleri Belli Oldu
- Okullar Ne Zaman Kapanıyor? 2026 Yaz Tatili Tarihleri
- İstanbul'da Avrupa Ligi Finali Öncesi Trafik Kilitleyecek: İşte Kapanacak Tüm Yollar ve Alternatif Rotalar
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.