Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi temizlik çalışmalarına aralıksız devam ediyor

DİYARBAKIR BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ, RAMAZAN BAYRAMI’NIN İLK GÜNÜ VATANDAŞLARIN YOĞUN KULLANDIĞI OTOBÜS DURAĞI VE ÜST GEÇİTLERİ DETERJANLI TAZYİKLİ SUYLA YIKADI.
Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi, Ramazan Bayramının ilk günü vatandaşların yoğun kullandığı otobüs durağı ve üst geçitleri deterjanlı tazyikli suyla yıkadı.
Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi Çevre Koruma ve Kontrol Daire Başkanlığı, salgın nedeniyle uygulanan sokağa çıkma kısıtlamasını fırsata çevirerek kent genelinde, vatandaşın yoğun kullandığı otobüs durağı ve üst geçitlerde temizlik çalışması başlattı. Şanlıurfa yolu Otogar kavşağından Seyrantepe kavşağına kadar olan yaklaşık 8 kilometrelik yolda bulunan kapalı ve açık otobüs durakları, oturma bankları, üst geçitler, 5’er personel ve yıkama tankerinden oluşan 4 ekip tarafından temizlendi. Çevre Koruma ve Kontrol Daire Başkanlığı tarafından halk sağlının korunması amacıyla başlatılan çalışmaların bayram süresince devam edeceği kaydedildi.



Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Rasim Ozan Kütahyalı’nın Mal Varlığı Nedir? Hangi Araç ve Konutları Var?
- Mirgün Cabas Hakkında Gözaltı Kararı: Soruşturmada Adı Geçen Diğer Ünlüler Kimler?
- 25 Mayıs Kargolar Açık Mı? Kurban Bayramı Öncesi Kargo Saatleri Belli Oldu
- Okullar Ne Zaman Kapanıyor? 2026 Yaz Tatili Tarihleri
- İstanbul'da Avrupa Ligi Finali Öncesi Trafik Kilitleyecek: İşte Kapanacak Tüm Yollar ve Alternatif Rotalar
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.