EGİAD Başkanı Yelkenbiçer: “Kazanan İzmir olacak”

EGE GENÇ İŞ İNSANLARI DERNEĞİ (EGİAD) YÖNETİM KURULU BAŞKANI ALP AVNİ YELKENBİÇER, TFF 1. LİG PLAY-OFF YARI FİNALİNDE RAKİPLERİNİ ELEYİP FİNALDE EŞLEŞEN ALTAY VE ALTINORDU’YU TEBRİK EDEREK “KAZANAN İZMİR OLACAK” DEDİ.
Ege Genç İş İnsanları Derneği (EGİAD) Yönetim Kurulu Başkanı Alp Avni Yelkenbiçer, TFF 1. Lig Play-Off yarı finalinde rakiplerini eleyip finalde eşleşen Altay ve Altınordu’yu tebrik ederek “Kazanan İzmir olacak” dedi.
TFF 1. Lig’de İzmir’i temsil eden Altay ve Altınordu’nun finalde eşleşmesi ile önümüzdeki sezon Süper Lig’de Göztepe’nin yanı sıra bir İzmir temsilcisinin daha yer alması ve toplam sayının ikiye çıkması kesinleşti. Konuyla ilgili bir açıklama yapan EGİAD Yönetim Kurulu Başkanı Alp Avni Yelkenbiçer, “İzmir’imizi Süper Lig yolunda başarıyla temsil eden Altay ve Altınordu takımlarını tebrik ederim. Kazananın her ihtimalde İzmir olacağı final maçında her iki takıma da şimdiden başarılar dilerim. İki takım da kentimizin değeridir. Yaptıkları mücadele, elde ettikleri başarılar da kentimizin başarılarıdır. İş dünyası olarak, kentin tüm bileşenleriyle atılan birçok adımın, spor dünyasında da yansımalarını görmekten çok mutluyuz” dedi.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Rasim Ozan Kütahyalı’nın Mal Varlığı Nedir? Hangi Araç ve Konutları Var?
- Mirgün Cabas Hakkında Gözaltı Kararı: Soruşturmada Adı Geçen Diğer Ünlüler Kimler?
- 25 Mayıs Kargolar Açık Mı? Kurban Bayramı Öncesi Kargo Saatleri Belli Oldu
- Okullar Ne Zaman Kapanıyor? 2026 Yaz Tatili Tarihleri
- İstanbul'da Avrupa Ligi Finali Öncesi Trafik Kilitleyecek: İşte Kapanacak Tüm Yollar ve Alternatif Rotalar
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.