Eskişehir halkı da yağmur için el açtı

ESKİŞEHİR’DE YAĞMUR DUASI YAPILDI
Son dönemde ülke genelinde yaşanan kuraklık nedeniyle cuma namazı sonrası ülke genelinde bütün camilerde yapılan yağmur duasına Eskişehirli vatandaşlar da katıldı.
Türkiye genelinde bugün, Diyanet İşleri Başkanlığı tarafından hazırlanan "Su: Hayat ve Şifa Kaynağımız" konulu hutbe verildikten Cuma namazından sonra yağmur duası gerçekleştirildi. Ülke yaşanan kuraklığın giderilmesi için gereken yağmur için vatandaşlar gözyaşı döktü.
Türkiye genelindeki camilerde cuma namazı hutbede, suyun bilinçli kullanılması ve israf edilmemesine ilişkin konuşma yapıldı. Tüm ülkede yapılan duaya katılan Eskişehirliler, bulunduğu camide yağmur ellerini ters çevirdiler. Kentin Reşadiye Camisi, Çarşı Camisi, Alâeddin Camisi gibi en büyük ve tarihi camilerdeki duaya katılan vatandaşlar ise, kuraklığın giderilmesi için gerekli yağmurun yağmasını isteyerek Yüce Allah’a dilekte bulundu.






Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Rasim Ozan Kütahyalı’nın Mal Varlığı Nedir? Hangi Araç ve Konutları Var?
- Mirgün Cabas Hakkında Gözaltı Kararı: Soruşturmada Adı Geçen Diğer Ünlüler Kimler?
- 25 Mayıs Kargolar Açık Mı? Kurban Bayramı Öncesi Kargo Saatleri Belli Oldu
- Okullar Ne Zaman Kapanıyor? 2026 Yaz Tatili Tarihleri
- İstanbul'da Avrupa Ligi Finali Öncesi Trafik Kilitleyecek: İşte Kapanacak Tüm Yollar ve Alternatif Rotalar
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.