Eyüp Arın: “Bir sezonu sevabıyla, günahıyla bitirdik”

TFF 1.LİG EKİPLERİNDEN ADANASPOR’UN TEKNİK SORUMLUSU EYÜP ARIN, KAYBETTİKLERİ SAMSUNSPOR MAÇI SONRASI, “BİR SEZONU SEVABIYLA, GÜNAHIYLA BİTİRDİK. BUGÜN DE SAHADA MÜCADELE EDEN HER İKİ TAKIMI TEBRİK EDİYORUM” DEDİ.
Adanaspor Teknik Sorumlusu Eyüp Arın kaybettikleri Samsunspor maçı sonrası, “Bir sezonu sevabıyla, günahıyla bitirdik. Bugün sahada mücadele eden her iki takımı da tebrik ediyorum” dedi.
Adanaspor, TFF 1. Lig’in 34. haftasında evinde karşılaştığı Samsunspor’a 2-0 mağlup oldu. Maç sonu basın toplantısında konuşan Adanaspor’un Teknik Sorumlusu Eyüp Arın, “Bugün özel bir gün. Tüm kadınlarımızın anneler gününü kutluyorum. Bugünkü maç bizim adımıza prestij maçıydı. Oyun değerlendirmesini çok yapmamıza gerek yok. Oyunculardan alacağımız veriler önemliydi. Şampiyon olan takımları tebrik ediyorum. Bir sezonu sevabıyla, günahıyla bitirdik. Bugün sahada mücadele eden her iki takımı da tebrik ediyorum” diye konuştu.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Rasim Ozan Kütahyalı’nın Mal Varlığı Nedir? Hangi Araç ve Konutları Var?
- Mirgün Cabas Hakkında Gözaltı Kararı: Soruşturmada Adı Geçen Diğer Ünlüler Kimler?
- 25 Mayıs Kargolar Açık Mı? Kurban Bayramı Öncesi Kargo Saatleri Belli Oldu
- Okullar Ne Zaman Kapanıyor? 2026 Yaz Tatili Tarihleri
- İstanbul'da Avrupa Ligi Finali Öncesi Trafik Kilitleyecek: İşte Kapanacak Tüm Yollar ve Alternatif Rotalar
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.