Gençlik doğa buluşmasına yoğun ilgi

PANDEMİ SÜRECİNDE ANKARA’DA KENTLEŞMENİN BİR SONUCU OLARAK KAPALI MEKÂNLARA SIKIŞMIŞ DURUMDA YIPRANAN GENÇLERE DOĞA SEVGİSİNİ AŞILAMAK, SINAV KAYGISINDAN UZAK TUTMAK VE GENÇLERİN DİJİTAL DÜNYADAN UZAKLAŞARAK SOSYALLEŞMELERİNE KATKIDA BULUNMAK AMACIYLA ANKARA GENÇLİK VE SPOR İL MÜDÜRLÜĞÜ ALTINDAĞ GENÇLİK MERKEZİ KOORDİNESİNDE GENÇLİK DOĞA BULUŞMALARI PROJESİ UYGULAMAYA KONULDU.
Pandemi sürecinde Ankara’da kentleşmenin bir sonucu olarak kapalı mekânlara sıkışmış durumda yıpranan gençlere doğa sevgisini aşılamak, sınav kaygısından uzak tutmak ve gençlerin dijital dünyadan uzaklaşarak sosyalleşmelerine katkıda bulunmak amacıyla Ankara Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü Altındağ Gençlik Merkezi koordinesinde Gençlik Doğa Buluşmaları Projesi uygulamaya konuldu.
Altındağ Gençlik Merkezinin başlattığı proje ile Ankaranın tarihi, kültürel, doğal güzelliklerini gençlerin tanımasını sağlayarak sağlıklı yaşam biçimi doğayla içiçe ve spor yapan mutlu bir gençlik hedefleniyor.
Bugüne kadar Nallıhan, Kızılcahamam, Güdül, Gölbaşı, Çubuk, Beypazarı, Çamlıdere gibi Ankara’nın doğal güzelliklere sahip ilçelerinde yaklaşık bin beşyüz genç doğayla buluşturdu.
Altındağ Gençlik Merkezi özellikle dezavatajlı ve doğa tutkunu bütün gençlere ulaşarak onların doğayla buluşmasını hedeflemekte.



Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Rasim Ozan Kütahyalı’nın Mal Varlığı Nedir? Hangi Araç ve Konutları Var?
- Mirgün Cabas Hakkında Gözaltı Kararı: Soruşturmada Adı Geçen Diğer Ünlüler Kimler?
- 25 Mayıs Kargolar Açık Mı? Kurban Bayramı Öncesi Kargo Saatleri Belli Oldu
- Okullar Ne Zaman Kapanıyor? 2026 Yaz Tatili Tarihleri
- İstanbul'da Avrupa Ligi Finali Öncesi Trafik Kilitleyecek: İşte Kapanacak Tüm Yollar ve Alternatif Rotalar
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.