Göztepeli taraftarlardan Başkan Sepile: Elini elimizden çekme

GEÇTİĞİMİZ PERŞEMBE GÜNÜNDE YAPTIĞI AÇIKLAMAYLA HAZİRAN AYINDA GÖREVİ BIRAKACAĞINI AÇIKLAYAN GÖZTEPE BAŞKANI MEHMET SEPİL’E, GÖZTEPELİ TARAFTARLAR STADYUMA “ELİNİ ELİMİZDEN ÇEKME” SÖZLERİNİN YAZILI PANKART ASARAK GÖREVİ BIRAKMAMA ÇAĞRISI YAPTI.
Geçtiğimiz Perşembe günü yaptığı açıklamayla Haziran ayında görevi bırakacağını açıklayan Göztepe Başkanı Mehmet Sepil için Göztepeli taraftarlar, stadyuma "Elini elimizden çekme” yazılı pankart asarak görevi bırakmaması yönünde çağrıda bulundu.
Göztepe’de 7 yıldır başkanlık görevini sürdüren Mehmet Sepil, geçtiğimiz perşembe günü yazılı bir açıklama yaparak Haziran ayı içerisinde görevi bırakacağını duyurmuştu. Sepil’in açıklamasından sonra sarı-kırmızı bazı taraftarlar sosyal medyada yaptıkları yorumlarla Sepil’in görev bırakma kararı için üzüntülerini dile getirmişti. Taraftarlar, bugün ise Gürsel Aksel Stadyumu’nun dışına "Elini elimizden çekme" sözlerinin yazılı olduğu bir pankart asarak Sepil’e görevi bırakmaması yönünde çağrı yaptı.


Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Rasim Ozan Kütahyalı’nın Mal Varlığı Nedir? Hangi Araç ve Konutları Var?
- Mirgün Cabas Hakkında Gözaltı Kararı: Soruşturmada Adı Geçen Diğer Ünlüler Kimler?
- 25 Mayıs Kargolar Açık Mı? Kurban Bayramı Öncesi Kargo Saatleri Belli Oldu
- Okullar Ne Zaman Kapanıyor? 2026 Yaz Tatili Tarihleri
- İstanbul'da Avrupa Ligi Finali Öncesi Trafik Kilitleyecek: İşte Kapanacak Tüm Yollar ve Alternatif Rotalar
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.