Hayrabolu Devlet Hastanesinde diyaliz ünitesi hizmete açıldı

HAYRABOLU DEVLET HASTANESİNE KURULAN DİYALİZ ÜNİTESİNİN AÇILIŞI YAPILDI.
Hayrabolu Devlet Hastanesinde kurulan diyaliz ünitesi hizmete açıldı.
Tekirdağ İl Sağlık Müdürü Dr. Ali Cengiz Kalkan, Hayrabolu Devlet Hastanesi bünyesinde kurulan diyaliz ünitesinin hizmete açıldığını söyledi. Hayrabolu Belediye Başkanı Osman İnan yaptığı konuşmada, diyaliz ünitesinin açılmasının ilçeye sağlık alanında yapılabilecek en büyük hizmetlerden birisi olduğunu belirterek, diyaliz ünitesinin ilçede yaşayan böbrek hastalarının da umudu olduğunu ifade etti.
Hastane Başhekimi Uzm. Dr. Bilge Sertel Tüfekçi ise, "Hayrabolu Devlet Hastanemiz olarak ilçemize ve yakın bölgemize sağlık hizmeti vermenin sorumluluğunu her zamankinden daha çok hissediyoruz. Ancak omuzlarımızda yükselen bu tarihi sorumluluğu layıkıyla yerine getirmeye çalışırken yalnız olmadığımızı hissetmek bizlere tarifsiz güç katmıştır. Halkımıza verdiğimiz sağlık hizmetini bir kademe daha ileriye taşıyabilmek adına hastanemizin diyaliz ünitesini kurarak hizmete açmış bulunuyoruz. Emeği geçen herkese teşekkür ederim” dedi.


Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Rasim Ozan Kütahyalı’nın Mal Varlığı Nedir? Hangi Araç ve Konutları Var?
- Mirgün Cabas Hakkında Gözaltı Kararı: Soruşturmada Adı Geçen Diğer Ünlüler Kimler?
- 25 Mayıs Kargolar Açık Mı? Kurban Bayramı Öncesi Kargo Saatleri Belli Oldu
- Okullar Ne Zaman Kapanıyor? 2026 Yaz Tatili Tarihleri
- İstanbul'da Avrupa Ligi Finali Öncesi Trafik Kilitleyecek: İşte Kapanacak Tüm Yollar ve Alternatif Rotalar
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.