Hemşireler Haftasında sağlık çalışanlarına tehdit

Samsun’da vakaya giden 112 acil servis ekipleri Hemşireler Haftası’nda, bir hasta yakını tarafından tehdit edildi.
Olay, Samsun’un Terme ilçesi Elmaköy Mahallesi’nde meydana geldi. Alınan bilgiye göre, göğüs ağrısı şikâyetiyle 112’ye ihbarda bulunan şahsın ikametine sağlık ekipleri sevk edildi. Sağlık ekipleri, hastayı tedavi için Terme Devlet Hastanesi’ne götürmek üzere ambulansa yerleştirdi. Bu sırada hasta yakınlarıyla yaşanan tartışma sonucu Ü.Ö. evden çıkarak ambulansa doğru yürüdü. Ambulansa yaklaştığı esnada elini beline götürerek silahına davrandığı iddia edilen ve sağlık çalışanlarını tehdit eden Ü.Ö. çevredeki vatandaşların müdahalesiyle buradan uzaklaştırıldı.
Olayın ihbar edilmesi üzerine bölgeye sevk edilen jandarma ekipleri tarafından şüpheli Ü.Ö. gözaltına alındı.
12-18 Mayıs Hemşireler Haftası’nda Türkiye’nin çeşitli noktalarında özellikle pandemi sürecinde yoğun çaba gösteren sağlık çalışanlarının günü kutlanırken, Samsun’da 112 acil servis ekipleri tehdit edildi.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Rasim Ozan Kütahyalı’nın Mal Varlığı Nedir? Hangi Araç ve Konutları Var?
- Mirgün Cabas Hakkında Gözaltı Kararı: Soruşturmada Adı Geçen Diğer Ünlüler Kimler?
- 25 Mayıs Kargolar Açık Mı? Kurban Bayramı Öncesi Kargo Saatleri Belli Oldu
- Okullar Ne Zaman Kapanıyor? 2026 Yaz Tatili Tarihleri
- İstanbul'da Avrupa Ligi Finali Öncesi Trafik Kilitleyecek: İşte Kapanacak Tüm Yollar ve Alternatif Rotalar
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.