Hüyükte grup yolunda çalışmalar sürüyor

KONYA’NIN HÜYÜK İLÇESİNDE YÜRÜTÜLEN YOL ÇALIŞMALARI HIZ KESMEDEN SÜRÜYOR.
Konya’nın Hüyük ilçesinde yürütülen yol çalışmaları hız kesmeden sürüyor.
Beyşehir-Isparta Karayolu’nun Hüyük Yelten ayrımındaki Selki, İmrenler, Çamlıca, Köşk ve Burunsuz mahallelerinin bağlantılarını sağlayan grup yolunda da genişletme, kot düşürme ve asfalt çalışmalarının başlatıldığı bildirildi. Hüyük Belediye Başkanı Mehmet Çiğdem, yaptığı açıklamada, Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay’ın direktifleri doğrultusunda başlatılan grup yolundaki çalışmaların hız kesmeden devam ettiğini belirtirken, “Allah devletimize, milletimize zeval vermesin. Yol çalışmalarından dolayı başta Büyükşehir Belediye Başkanımız Uğur İbrahim Altay olmak üzere Fen İşleri Daire Başkanımıza, Beyşehir Fen İşleri Bölge Müdürümüze, mahallelerimiz ve ilçem adına sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum” dedi.
Hüyük Muhtarlar Derneği Başkanı Süleyman İlkay Ceylan da, yürütülen yol çalışmalarından dolayı bölge olarak yaşadıkları memnuniyeti dile getirdi, teşekkür etti.


Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Rasim Ozan Kütahyalı’nın Mal Varlığı Nedir? Hangi Araç ve Konutları Var?
- Mirgün Cabas Hakkında Gözaltı Kararı: Soruşturmada Adı Geçen Diğer Ünlüler Kimler?
- 25 Mayıs Kargolar Açık Mı? Kurban Bayramı Öncesi Kargo Saatleri Belli Oldu
- Okullar Ne Zaman Kapanıyor? 2026 Yaz Tatili Tarihleri
- İstanbul'da Avrupa Ligi Finali Öncesi Trafik Kilitleyecek: İşte Kapanacak Tüm Yollar ve Alternatif Rotalar
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.