İstanbul'da selden etkilenenlere müjde

Arnavutköy Belediye Başkanı Baltacı: "Selden etkilenen vatandaşlara ilk etapta 20 bin lira ödeme yapılacak" dedi.
İstanbul'da yaşanan sel felaketinde etkilenen ilçelerden olan Arnavutköy'de hasar tespit çalışmaları sürüyor. Arnavutköy Belediye Başkanı A. Haşim Baltacı, mağdur vatandaşlara yapılan AFAD ile Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı tarafından verilen miktara ilaveten, belediyenin de yaptığı ödemeyle toplam 20 bin lira olduğunu sosyal medya hesabından duyurdu.
İstanbul'da dün akşam saatlerinde başlayan sağanak yağış, birçok ilçede sele neden oldu. Selden etkilenen ilçelerden olan Arnavutköy'de hasar tespit çalışmaları sürerken Belediye Başkanı Haşim Baltacı, mağdur vatandaşlara yapılan ilk ödemenin belediyenin de verdiği miktarla toplamda 20 bin lira olduğunu sosyal medya hesabında paylaştı. Baltacı, yaptığı paylaşımda, "Hasar tespiti tamamlanan yerlerde, mağdur vatandaşlarımıza Kaymakamlık aracılığıyla, AFAD ile Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı tarafından verilen miktara ilaveten, belediyemizin yapacağı ödemeyle birlikte, ilk etapta 20 bin TL yardım yapılacaktır. Hemşerilerimize geçmiş olsun dileklerimi iletiyor, sağlıklı günler diliyorum" ifadelerine yer verildi.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Rasim Ozan Kütahyalı’nın Mal Varlığı Nedir? Hangi Araç ve Konutları Var?
- Mirgün Cabas Hakkında Gözaltı Kararı: Soruşturmada Adı Geçen Diğer Ünlüler Kimler?
- 25 Mayıs Kargolar Açık Mı? Kurban Bayramı Öncesi Kargo Saatleri Belli Oldu
- Okullar Ne Zaman Kapanıyor? 2026 Yaz Tatili Tarihleri
- İstanbul'da Avrupa Ligi Finali Öncesi Trafik Kilitleyecek: İşte Kapanacak Tüm Yollar ve Alternatif Rotalar
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.