Jakaranda ağaçları Didime güzellik kattı

DİDİM BELEDİYESİ TARAFINDAN KENTİN İŞLEK CADDELERİNE VE GİRİŞ ÇIKIŞLARINA DİKİLEN JAKARANDA AĞAÇLARI ÇİÇEK AÇMAYA BAŞLADI.
Didim Belediyesi tarafından kentin işlek caddelerine ve giriş çıkışlarına dikilen Jakaranda ağaçları çiçek açmaya başladı.
Görsel olarak zengin bir kent oluşturmak amacıyla çalışmalar gerçekleştiren Didim Belediye Başkanı A.Deniz Atabay’ın talimatı ile geçtiğimiz yıl dikimine başlanan ve son olarak da kentin giriş çıkışlarına dikilen Jakaranda ağaçları çiçek açtı. Tropikal bir ağaç türü olan Jakaranda ağaçları, havaların ısınması ile mor renkli çiçekler açarak Didim’in cadde ve sokaklarına güzellik kattı. Yılın 6 ayı mor çiçekli olarak, 6 ay da yeşil olarak kalan bir yapıya sahip olan görüntüsü ile görsel zenginlik kazandıran Jakaranda ağaçları, Didim’de yerli ve yabancı vatandaşlar tarafından büyük beğeni ile karşılandı.
Jakaranda ağaçlarının ilçe iklimine en uygun tropikal ağaçlardan biri olduğunu belirten Didim Belediye Başkanı A.Deniz Atabay, “Geçtiğimiz Şubat ayında ilk dikimini halkımızla birlikte Cumhuriyet Caddesi’nde gerçekleştirdiğimiz Jakaranda ağaçlarımızın şimdi çiçek açtığını görüyoruz. Kentimizin caddelerinde toprakla buluşan yaprakları, mor renkli salkım şeklinde çiçekleri ve hoş kokusu ile büyüleyici bir görüntü sergileyen Jakaranda ağaçlarımız ilçemize görsel zenginlik kazandırdı” dedi.



Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Rasim Ozan Kütahyalı’nın Mal Varlığı Nedir? Hangi Araç ve Konutları Var?
- Mirgün Cabas Hakkında Gözaltı Kararı: Soruşturmada Adı Geçen Diğer Ünlüler Kimler?
- 25 Mayıs Kargolar Açık Mı? Kurban Bayramı Öncesi Kargo Saatleri Belli Oldu
- Okullar Ne Zaman Kapanıyor? 2026 Yaz Tatili Tarihleri
- İstanbul'da Avrupa Ligi Finali Öncesi Trafik Kilitleyecek: İşte Kapanacak Tüm Yollar ve Alternatif Rotalar
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.