Jandarmadan şeker tadında etkinlik

JANDARMADAN ŞEKER TADINDA ETKİNLİK
Ramazan Bayramı nedeniyle Jandarma görevlileri, hem denetleme yaptı, hem de sürücülerin bayramı kutlayıp, bayram şekeri ikram etti.
İçinde bulunulan pandemi sürecinde, 17 günlük tam kapanma içinde yer alan Ramazan Bayramı’nda da jandarma denetimlerini sürdürüyor. Malatya’nın Yeşilyurt İlçe Jandarma Komutanlığına bağlı Jandarma Trafik Timleri de özellikle şehirlerarası seyahat etmek zorunda kalan otobüs ve özel araç sürücülerinin yorgunluklarını atmaları için oluşturdukları kontrol noktalarında dinlenmelerini sağlayarak, sürücüleri hız sınırlarının aşılmaması, seyahat halindeyken emniyet kemeri kullanılması, uyarı işaret ve levhaları ile trafik ışıklarına riayet edilmesi konusunda ikazlarda bulunuyorlar.
Bayram süresince denetimlerine hız kesmeden devam edeceklerini belirten yetkililer, traktör sürücüleri ve mevsimlik işçi taşıyan araçların kontrollerine de ağırlık vereceklerini dile getirdiler.
Jandarma görevlileri, hem denetleme yaptı, hem de bayram nedeniyle sürücüleri kutlayarak, ikramlarda bulundular.



Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Rasim Ozan Kütahyalı’nın Mal Varlığı Nedir? Hangi Araç ve Konutları Var?
- Mirgün Cabas Hakkında Gözaltı Kararı: Soruşturmada Adı Geçen Diğer Ünlüler Kimler?
- 25 Mayıs Kargolar Açık Mı? Kurban Bayramı Öncesi Kargo Saatleri Belli Oldu
- Okullar Ne Zaman Kapanıyor? 2026 Yaz Tatili Tarihleri
- İstanbul'da Avrupa Ligi Finali Öncesi Trafik Kilitleyecek: İşte Kapanacak Tüm Yollar ve Alternatif Rotalar
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.