Kapanma sonrası sahile akın ettiler

TAM KAPANMANIN SONA ERMESİYLE TEKİRDAĞ’DA DIŞARIYA ÇIKAN VATANDAŞLAR DENİZ HAVASI ALMAK İÇİN SAHİLE AKIN ETTİ.
Tam kapanmanın sona ermesiyle Tekirdağ’da dışarıya çıkan vatandaşlar deniz havası almak için sahile akın etti. Akın akın dışarıya çıkan vatandaşlar, “Evde çok sıkıldık” dediler.
Ülke genelinde uygulanan tam kapanmadan sonra kontrollü normalleşme sürecine girilmesiyle Tekirdağ’ın Süleymanpaşa ilçesinde de vatandaşlar dışarıya akın etti. Sokak aralarında yaşanan hareketliliğin yanı sıra deniz havasına hasret kalan vatandaşlar ise sahil alana akın etti. Kaç zamandır bomboş durumda bulunan Süleymanpaşa sahili, vatandaşların akın etmesi ile dolup taştı.
Tam kapanmanın bitmesiyle ilgili açıklamada bulunan vatandaşlar, “Herkesin en mutlu olduğu günler. Mutluluk gezmek demek. Kapanmada herkesin rutin olarak yapmış olduğu gibi eve kapanmak. Herkes gibi yattım bende. Bütün gün evde oturduk. Yattık, kalktık ama böyle iyi oldu hemen gezmeye çıktım. Millet sıkıldı artık evde. Evde hiç iyi geçmedi desem yeri yani. Nasıl geçsin herkes gibi evde işte.






Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Rasim Ozan Kütahyalı’nın Mal Varlığı Nedir? Hangi Araç ve Konutları Var?
- Mirgün Cabas Hakkında Gözaltı Kararı: Soruşturmada Adı Geçen Diğer Ünlüler Kimler?
- 25 Mayıs Kargolar Açık Mı? Kurban Bayramı Öncesi Kargo Saatleri Belli Oldu
- Okullar Ne Zaman Kapanıyor? 2026 Yaz Tatili Tarihleri
- İstanbul'da Avrupa Ligi Finali Öncesi Trafik Kilitleyecek: İşte Kapanacak Tüm Yollar ve Alternatif Rotalar
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.