Keçiörende asfalt sezonu başladı

KEÇİÖREN BELEDİYESİ, HAVALARIN ISINMASIYLA BİRLİKTE İLÇEDEKİ SICAK ASFALT SERİM ÇALIŞMALARINA HIZ KAZANDIRDI.
Keçiören Belediyesi, havaların ısınmasıyla birlikte ilçedeki sıcak asfalt serim çalışmalarına hız kazandırdı.
Keçiören Belediyesi tarafından ilçe genelinde başlatılan asfalt serim seferberliği ile bozuk ve yıpranmış yollar yenilenerek sokaklar daha estetik hale getiriliyor. Keçiören’de asfalt sezonunun başladığını söyleyen ve çalışmalarla ilgili bilgiler veren Keçiören Belediye Başkanı Turgut Altınok, “Şehrimize bu yıl 40 milyon TL’lik yatırımla hava alanı gibi yollar yapıyoruz. Sokaklarımızın çehresini değiştirerek daha estetik bir görünüme kavuşturuyoruz. En pahalı hizmet asfalt serim hizmetidir. Metrekaresi dokuma halıdan da pahalıdır. Keçiören’de son 2 yılda 300 bin ton sıcak asfalt serimi yaptık. Bunun yaklaşık 200 bin tonunu 2020 ve 2021 yılları içerisinde gerçekleştirdik. Şuanda sokaklarımıza 40 milyon TL değerinde sıcak asfalt serimiz yapıyoruz” ifadelerini kullandı.


Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Rasim Ozan Kütahyalı’nın Mal Varlığı Nedir? Hangi Araç ve Konutları Var?
- Mirgün Cabas Hakkında Gözaltı Kararı: Soruşturmada Adı Geçen Diğer Ünlüler Kimler?
- 25 Mayıs Kargolar Açık Mı? Kurban Bayramı Öncesi Kargo Saatleri Belli Oldu
- Okullar Ne Zaman Kapanıyor? 2026 Yaz Tatili Tarihleri
- İstanbul'da Avrupa Ligi Finali Öncesi Trafik Kilitleyecek: İşte Kapanacak Tüm Yollar ve Alternatif Rotalar
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.