Kısıtlama bitti, Diyarbakırda vatandaşlar tarihi mekanları doldurdu

KORONA VİRÜS MÜCADELE NEDENİ İLE UYGULANAN SOKAĞA ÇIKMA KISITLAMASININ SONA ERMESİNİN ARDINDAN DİYARBAKIR'DA VATANDAŞLAR TARİHİ MEKANLARA AKIN ETTİ.
Korona virüs mücadele nedeni ile uygulanan sokağa çıkma kısıtlamasının sona ermesinin ardından Diyarbakır’da vatandaşlar tarihi mekanlara akın etti.
İçişleri Bakanlığı tarafından 21 Mayısta akşam saat 21.00’da başlayan ve 24 Mayıs sabah saat 05.00’da sona eren sokağa çıkma kısıtlamasının ardından vatandaşlar kendilerini dışarı attı. Kısıtlama nedeni ile 56 saat evden çıkmayan vatandaşlar, kısıtlamanın sona ermesinin ardından tarihi alanların yolunu tuttu.
Hz. Süleyman Camisi ve park alanına gelen vatandaşlar, "Kısıtlamalar bitti, güzel oldu. Korona virüsten çok etkilendik, aslında herkes bu süreçte iş yerinde çalışanlar lokanta, küçük esnaflar kısacası tüm Türkiye etkilendi. Hastalığın bir an önce bitmesini ümit ediyoruz" dedi.







Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Rasim Ozan Kütahyalı’nın Mal Varlığı Nedir? Hangi Araç ve Konutları Var?
- Mirgün Cabas Hakkında Gözaltı Kararı: Soruşturmada Adı Geçen Diğer Ünlüler Kimler?
- 25 Mayıs Kargolar Açık Mı? Kurban Bayramı Öncesi Kargo Saatleri Belli Oldu
- Okullar Ne Zaman Kapanıyor? 2026 Yaz Tatili Tarihleri
- İstanbul'da Avrupa Ligi Finali Öncesi Trafik Kilitleyecek: İşte Kapanacak Tüm Yollar ve Alternatif Rotalar
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.