Koçarlı MYOda Biyokütleden Enerji Eldesi Semineri Düzenlendi

AYDIN ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ (ADÜ) KOÇARLI MESLEK YÜKSEKOKULU (MYO) TARAFINDAN DÜZENLENEN ‘BİYOKÜTLEDEN ENERJİ ELDESİ’ (ALTERNATİF ENERJİ KAYNAĞI) ADLI SEMİNER, 7 MAYIS 2021 TARİHİNDE ÇEVRİMİÇİ OLARAK GERÇEKLEŞTİ.
Aydın Adnan Menderes Üniversitesi (ADÜ) Koçarlı Meslek Yüksekokulu (MYO) tarafından düzenlenen ‘Biyokütleden Enerji Eldesi’ (alternatif enerji kaynağı) adlı seminer çevrimiçi olarak gerçekleşti.
Seminere, Üretimde Kalite Kontrol, Peyzaj ve Süs Bitkileri, Tıbbi ve Aromatik Bitkiler, Laboratuvar Teknolojisi, Organik Tarım Programları 1. ve 2. sınıf öğrencileri ve akademik personel katıldı. Öğr. Gör. H. İlker Özdemir tarafından gerçekleştirilen seminerde, doğrudan yakma, piroliz, gazlaştırma ve anaerobik yani havasız çürüme gibi işlemler ile farklı türde enerji üretimi sağlanması, biyokütle enerjisinin depolanabilen ve ihtiyaç duyulduğunda kullanılabilen bir kaynak olduğu ve avantajlı yönleri konu başlıkları üzerinde duruldu.
Yoğun ilgi ile gerçekleşen seminer, Koçarlı MYO Müdürü Doç. Dr. Onur Yılmaz’ın konuşması ve katılımcılardan gelen soruların yanıtlanması ile sona erdi.


Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Rasim Ozan Kütahyalı’nın Mal Varlığı Nedir? Hangi Araç ve Konutları Var?
- Mirgün Cabas Hakkında Gözaltı Kararı: Soruşturmada Adı Geçen Diğer Ünlüler Kimler?
- 25 Mayıs Kargolar Açık Mı? Kurban Bayramı Öncesi Kargo Saatleri Belli Oldu
- Okullar Ne Zaman Kapanıyor? 2026 Yaz Tatili Tarihleri
- İstanbul'da Avrupa Ligi Finali Öncesi Trafik Kilitleyecek: İşte Kapanacak Tüm Yollar ve Alternatif Rotalar
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.