Manyas sakinleri tozdan şikayetçi

MANYAS’TA SOKAK SAKİNLERİ TOZDAN ŞİKAYETÇİ
Balıkesir’in Manyas ilçesinde Eski Cezaevi Sokağı sakinleri araçların sebep olduğu toz sebebiyle pencere açamaz hale geldiklerini açıkladılar.
Kalfa, Kapaklı Mahalleleri ile Cumhuriyet Mahallesi yönünden gelen araçların geçiş yaptığı Setboyu ve özellikle Eski cezaevi Sokağında evleri olan vatandaşlar adına konuşan Naci Cankurt "Sokağımızdan gelen araçların arkasında bıraktığı toz bulutları birçoğumuzda solunum yolu ve göğüs hastalıklarına sebep oldu. Toz yutmaktan sağlıklı nefes alamıyoruz, hiç kimse ilgilenmiyor. Bahçelerimizde eşlerimiz toz yüzünden çamaşır asamıyor, perişan oluyoruz. İnsan sağlığı bu kadar ucuz mu? Küçücük çocuklarımız da bu tozları yutuyor, körpecik bedenleri bu yaşta daha harap oluyor. Lütfen sesimizi duysunlar, bu sokakta 25 hane oturuyor ve hepimiz bu durumdan çok şikâyetçiyiz. Artık sabredecek halimiz kalmadı “ diyerek tepkisini dile getirdiler.


Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Rasim Ozan Kütahyalı’nın Mal Varlığı Nedir? Hangi Araç ve Konutları Var?
- Mirgün Cabas Hakkında Gözaltı Kararı: Soruşturmada Adı Geçen Diğer Ünlüler Kimler?
- 25 Mayıs Kargolar Açık Mı? Kurban Bayramı Öncesi Kargo Saatleri Belli Oldu
- Okullar Ne Zaman Kapanıyor? 2026 Yaz Tatili Tarihleri
- İstanbul'da Avrupa Ligi Finali Öncesi Trafik Kilitleyecek: İşte Kapanacak Tüm Yollar ve Alternatif Rotalar
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.