MKE Ankaragücü Başkanı Mert: “Yapılacak olağan genel kurulda aday olmayacağım”

MKE ANKARAGÜCÜ BAŞKANI FATİH MERT, BU HAFTA YAPILMASI PLANLANAN OLAĞAN GENEL KURULDA ADAY OLMAYACAĞINI AÇIKLADI.
MKE Ankaragücü Başkanı Fatih Mert, bu hafta yapılması planlanan genel kurulda aday olmayacağını açıkladı.
MKE Ankaragücü’nde mevcut başkan Fatih Mert, 20 Mayıs Perşembe günü Eryaman Stadyumu’nda yapılacak olan Olağan Genel Kurul’da aday olmayacağını duyurdu. Konuya ilişkin yazılı bir açıklama yayınlayan MKE Ankaragücü Başkanı Fatih Mert, “Büyük umutlarla başladığımız bir sezonu maalesef hiç istemediğimiz bir yerde tamamladık. Bir Ankaragücü sevdalısı olarak büyük bir üzüntü içerisindeyim. Ekonomik olarak bitmiş bir noktadan devraldığımız ve büyük mücadeleler ile bir noktaya getirdiğimiz kulübümüzün önü geçmişe göre çok daha açıktır. Yapılacak olağan genel kurulda aday olmayacağımı bildiriyorum. İnanıyorum ki MKE Ankaragücü oluşacak yeni yönetimle önümüzdeki sezon tekrar Süper Lig’deki yerini alacaktır” ifadelerini kullandı.



Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Rasim Ozan Kütahyalı’nın Mal Varlığı Nedir? Hangi Araç ve Konutları Var?
- Mirgün Cabas Hakkında Gözaltı Kararı: Soruşturmada Adı Geçen Diğer Ünlüler Kimler?
- 25 Mayıs Kargolar Açık Mı? Kurban Bayramı Öncesi Kargo Saatleri Belli Oldu
- Okullar Ne Zaman Kapanıyor? 2026 Yaz Tatili Tarihleri
- İstanbul'da Avrupa Ligi Finali Öncesi Trafik Kilitleyecek: İşte Kapanacak Tüm Yollar ve Alternatif Rotalar
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.