Orman Bölge Müdürlüğü ekipleri Devrekte kuşları yemledi

ORMANCILAR KUŞLARI YEMLEDİLER
Orman Bölge Müdürlüğü ekipleri Devrek’e kuşları yemledi.
Zonguldak’ın Çevre ve Orman Müdürlüğü ekipleri Devrek’e gelerek şehir merkezinin simgesi haline gelen güvercinlerin aç kalmamaları için yemleme çalışmalarında bulundular.
Gerek şehir merkezinde ve gerekse doğadaki hayvanların aç kalmamaları için aralıksız çalışmalarına devam eden ekipler,” Müdürlüğümüz tarafından gerek doğada ve gerekse de şehir merkezlerindeki hayvanların aç kalmamaları için çalışmalarımızı mevsim farkı gözetmeksizin aralıksız olarak sürdürüyoruz diyen ekipler,” Yemlemenin yanında doğadaki kaçak avcılara da asla fırsat vermiyoruz. Bizler her daim sahada teyakkuz halindeyiz özellikle de koruma altına alınan yabani hayvanların kaçak avcılar tarafından avlanılmaması için mesai kavramı gözetmeksizin görevimize devam ediyoruz. Yemleme çalışmalarımız pandemi süresi sona erinceye kadar devam edecektir” diye konuştular.


Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Rasim Ozan Kütahyalı’nın Mal Varlığı Nedir? Hangi Araç ve Konutları Var?
- Mirgün Cabas Hakkında Gözaltı Kararı: Soruşturmada Adı Geçen Diğer Ünlüler Kimler?
- 25 Mayıs Kargolar Açık Mı? Kurban Bayramı Öncesi Kargo Saatleri Belli Oldu
- Okullar Ne Zaman Kapanıyor? 2026 Yaz Tatili Tarihleri
- İstanbul'da Avrupa Ligi Finali Öncesi Trafik Kilitleyecek: İşte Kapanacak Tüm Yollar ve Alternatif Rotalar
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.