Otomobil üstündeki tehlikeli yolculuğa bin 875 lira ceza

KONYA’DA OTOMOBİLİN ÜSTÜNE YATARAK GİDEN BİR KİŞİ İLE KAPI AÇIK VAZİYETTE AYAKTA DURAN BİR KİŞİNİN TEHLİKELİ YOLCULUĞUNA 1875 LİRA CEZAİ İŞLEM UYGULANIRKEN, ARAÇ TRAFİKTEN MEN EDİLDİ.
Konya’da otomobilin üstüne yatarak giden bir kişi ile kapı açık vaziyette ayakta duran bir kişinin tehlikeli yolculuğuna bin 875 lira cezai işlem uygulanırken, araç trafikten men edilerek şahıslar hakkında adli işlem başlatıldı.
Olay, geçtiğimiz cuma gece saatlerinde merkez Meram ilçesi Aşkan Mahallesi Evliya Çelebi Caddesi üzerinde yaşandı. Edinilen bilgiye göre, otomobilin üstüne yatan ve kapıları açık şekilde yolculuk yapan şahısların tehlikeli yolculuğunu görenler şaşkınlık yaşadı. Seyir halindeki araçta rahat tavırlarıyla yolculuk yapan şahıslar, cep telefonu kamerası ile görüntülendi.
Polis ekiplerinin görüntüleri izleyerek bulduğu araç sürücüsü H.Ö’ye ‘araç dışına yolcu bindirmek ve 2. kez muayene yaptırmamak’ suçundan bin 875 lira cezai işlem uygulandı. Araç üzerinde tehlikeli şekilde yolculuk yapan C.Y. ve M.A. isimli şahıslara da ‘trafik güvenliğini tehlikeye düşürmek’ten adli işlem başlatılırken, araç trafikten men edildi.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Rasim Ozan Kütahyalı’nın Mal Varlığı Nedir? Hangi Araç ve Konutları Var?
- Mirgün Cabas Hakkında Gözaltı Kararı: Soruşturmada Adı Geçen Diğer Ünlüler Kimler?
- 25 Mayıs Kargolar Açık Mı? Kurban Bayramı Öncesi Kargo Saatleri Belli Oldu
- Okullar Ne Zaman Kapanıyor? 2026 Yaz Tatili Tarihleri
- İstanbul'da Avrupa Ligi Finali Öncesi Trafik Kilitleyecek: İşte Kapanacak Tüm Yollar ve Alternatif Rotalar
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.