Pendikte iki kişinin kolonya içip öldüğü olayda yeni detaylar ortaya çıktı

Pendik’te kolonya içtiği öğrenilen yabancı uyruklu 2 kardeş evlerinde ölü bulundu. Şahısların Türkmenistan uyruklu U.C.(35) ve Z.Ç.(37) oldukları, şahıslarda herhangi bir kan ya da darp izi olmadığı, evin mutfağında 7 adet boş kolonya şişesi bulunduğu öğrenildi.
Olay, Pendik Fatih Mahallesi Hicaz Sokak üzerinde meydana geldi. İddiaya göre, yabancı uyruklu iki kardeş evde kolonya içti. Bir süre sonra fenalaşan şahıslar yere yığıldı. Kendilerine ulaşamayan yakınları polis ekiplerine haber verdi. Olay yerine gelen ekipler, şahısları yerde yatar vaziyette buldu. Şahısların hayatını kaybettikleri belirlenirken, kardeşlerin cansız bedenleri Adli Tıp Kurumu Morgu’na kaldırıldı.
Şahısların Türkmenistan uyruklu U.C.(35) ve Z.Ç.(37) oldukları öğrenildi. Polislerin evde yaptığı incelemede, ilk görünüş itibariyle herhangi bir kan ya da darp izi olmadığı anlaşıldığı, evin mutfak kısmında 7 adet boş kolonya şişesi bulunduğu öğrenildi.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Rasim Ozan Kütahyalı’nın Mal Varlığı Nedir? Hangi Araç ve Konutları Var?
- Mirgün Cabas Hakkında Gözaltı Kararı: Soruşturmada Adı Geçen Diğer Ünlüler Kimler?
- 25 Mayıs Kargolar Açık Mı? Kurban Bayramı Öncesi Kargo Saatleri Belli Oldu
- Okullar Ne Zaman Kapanıyor? 2026 Yaz Tatili Tarihleri
- İstanbul'da Avrupa Ligi Finali Öncesi Trafik Kilitleyecek: İşte Kapanacak Tüm Yollar ve Alternatif Rotalar
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.