Sakaryada karbonmonoksit zehirlenmesi

SAKARYA’NIN ADAPAZARI İLÇESİNDE SOBADAN SIZAN KARBONMOKSİT GAZINDAN 2’Sİ ÇOCUK OLMAK ÜZERE TOPLAM 4 KİŞİ ZEHİRLENDİ. 2’Sİ ÇOCUK 3 KİŞİ HASTANEYE KALDIRILIRKEN, 1 KİŞİNİN TEDAVİSİ İSE OLAY YERİNDE YAPILDI.
SAKARYA (İHA) – Sakarya’nın Adapazarı ilçesinde sobadan sızan karbonmoksit gazından 2’si çocuk olmak üzere toplam 4 kişi zehirlendi. 2’si çocuk 3 kişi hastaneye kaldırılırken, 1 kişinin tedavisi ise olay yerinde yapıldı.
Olay, Adapazarı ilçesi Karaköy Mahallesi Setaltı Caddesi’nde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, evde yakılan sobadan sızan karbonmonoksit gazı sonrasında 2’si çocuk olmak üzere toplam 4 kişi zehirlendi. Durumun haber verilesi üzerine bölgeye sağlık ekipleri sevk edildi. Ekiplerce 1 kişinin olay yerinde tedavisi tamamlanırken, ilk müdahaleleri yapılan Adem P. (65) Sakarya Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne, isimleri henüz öğrenilemeyen 2 çocuk ise, Sakarya Eğitim ve Araştırma Hastanesi Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hizmet Binasına kaldırılarak tedavi altına alındı.
Hastaneye kaldırılan kişilerin durumlarının iyi olduğu öğrenilirken, konu ile ilgili soruşturma başlatıldı.






Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Rasim Ozan Kütahyalı’nın Mal Varlığı Nedir? Hangi Araç ve Konutları Var?
- Mirgün Cabas Hakkında Gözaltı Kararı: Soruşturmada Adı Geçen Diğer Ünlüler Kimler?
- 25 Mayıs Kargolar Açık Mı? Kurban Bayramı Öncesi Kargo Saatleri Belli Oldu
- Okullar Ne Zaman Kapanıyor? 2026 Yaz Tatili Tarihleri
- İstanbul'da Avrupa Ligi Finali Öncesi Trafik Kilitleyecek: İşte Kapanacak Tüm Yollar ve Alternatif Rotalar
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.