Salihli Belediyesi can dostlarını unutmuyor

SALİHLİ BELEDİYESİ, KORONAVİRÜS SALGINI NEDENİYLE SOKAĞA ÇIKMA YASAĞININ UYGULANDIĞI HAFTA SONLARI DA DAHİL OLMAK ÜZERE HAFTANIN 7 GÜNÜ SOKAKTA YAŞAYAN HAYVANLARA YÖNELİK BESLEME ÇALIŞMALARINI SÜRDÜRÜYOR
Salihli Belediyesi, korona virüs salgını nedeniyle sokağa çıkma kısıtlamasının uygulandığı hafta sonları da dahil olmak üzere haftanın 7 günü sokakta yaşayan hayvanlara yönelik besleme çalışmalarını sürdürüyor.
Doğada yaşayan sokak hayvanlarına yaz-kış demeden gıda desteğinde bulunan Salihli Belediyesi, salgın sürecinde ve sokağa çıkma yasağı uygulamasında beslenme imkanları kısıtlanan sokak hayvanlarını unutmuyor. Belediye Veteriner İşleri Müdürlüğü ekipleri, doğal yaşam ortamlarında gıda sıkıntısı yaşamamaları için sokak hayvanlarına mama ve su desteği sağlıyor. Ekiplerin gerçekleştirdiği çalışmalar kapsamında, Yörük Mahallesi, Kurşunlu Piknik Alanı, Alt ve Üst Fevzipaşa Caddesi, Gümüşçayı Alanı, Karaağaç Parkı, Ali Baba ve Özgürlük Parklarında bulunan yem odaklarına düzenli olarak su ve mama bırakılarak yem odaklarının çevresi dezenfekte edildi. Veteriner İşleri Müdürlüğü ekiplerinin, sokak hayvanlarına yönelik besleme çalışmalarına devam edeceği bildirildi.



Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Rasim Ozan Kütahyalı’nın Mal Varlığı Nedir? Hangi Araç ve Konutları Var?
- Mirgün Cabas Hakkında Gözaltı Kararı: Soruşturmada Adı Geçen Diğer Ünlüler Kimler?
- 25 Mayıs Kargolar Açık Mı? Kurban Bayramı Öncesi Kargo Saatleri Belli Oldu
- Okullar Ne Zaman Kapanıyor? 2026 Yaz Tatili Tarihleri
- İstanbul'da Avrupa Ligi Finali Öncesi Trafik Kilitleyecek: İşte Kapanacak Tüm Yollar ve Alternatif Rotalar
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.