Samsun Büyükşehir Belediyesine 15 yeni araç

SAMSUN BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ TARAFINDAN FEN İŞLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI BÜNYESİNE 15 YENİ ARAÇ TAKVİYESİ YAPILDI.
Samsun Büyükşehir Belediyesi tarafından Fen İşleri Daire Başkanlığı bünyesine 15 yeni araç takviyesi yapıldı.
Büyükşehir Belediyesi Fen işleri Daire Başkanlığı araç parkını genişletiliyor. 15 yeni aracın teslim töreninde Genel Sekreter İlhan Bayram, Genel Sekreter Yardımcısı Ali Seyfi Küçükgöncü ve Fen İşleri Daire Başkanı Metin Köksal da yer aldı. Araçların kış aylarında karla mücadelede ve normal zamanlarda hafriyat taşıma işlerinde kullanılacağı belirtildi.
2023 yılında kent genelinde 946 mahallenin altyapı sorununu çözmek üzere yoğun bir çalışma programı oluşturan Büyükşehir Belediyesi, araç filosunu daha da güçlendirdi. Yol, su ve kanalizasyon sorunlarını çözmek için 7/24 sahada olan Büyükşehir Belediyesi ekipleri, Başkan Mustafa Demir’in çizdiği vizyon ile projelerin ve yatırımların hayata geçmesi için gayret gösteriyor.



Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Rasim Ozan Kütahyalı’nın Mal Varlığı Nedir? Hangi Araç ve Konutları Var?
- Mirgün Cabas Hakkında Gözaltı Kararı: Soruşturmada Adı Geçen Diğer Ünlüler Kimler?
- 25 Mayıs Kargolar Açık Mı? Kurban Bayramı Öncesi Kargo Saatleri Belli Oldu
- Okullar Ne Zaman Kapanıyor? 2026 Yaz Tatili Tarihleri
- İstanbul'da Avrupa Ligi Finali Öncesi Trafik Kilitleyecek: İşte Kapanacak Tüm Yollar ve Alternatif Rotalar
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.