Santranç turnuvasında il birincisi oldular

ZONGULDAK’IN EREĞLİ İLÇESİNDE ERDEMİR İLKOKULU ÖĞRENCİLERİ, ONLİNE SANTRANÇ TURNUVASINDA İL BİRİNCİSİ OLDU.
Zonguldak’ın Ereğli ilçesinde Erdemir İlkokulu öğrencileri, online santranç turnuvasında il birincisi oldu.
2020-2021 Eğitim Öğretim Yılı Okul Sporları Zonguldak Online Satranç Turnuvasında Minik A kategorisinde Erdemir ilkokulu öğrencileri Oğuz Efe Tok, Erberk Basri Erdil ve Kerem Yıldırım yarışırken, takım olarak il birincisi oldular.
2020-2021 Eğitim Öğretim Yılı Okul Sporları Zonguldak Online Satranç Turnuvasında Minik A Kızlar kategorisinde Erdemir İlkokulu öğrencileri Selen Yılmaz, Esma Yıldız ve Sudenaz Kalaycı yarıştı. Öğrenciler takım olarak il birincisi oldu.
Ayrıca 2020-2021 Eğitim Öğretim Yılı Okul Sporları Zonguldak Online Satranç Turnuvasında Minik A kategorisinde bireysel sıralamada Erberk Basri Erdil il birincisi oldu.
Minik Kızlar kategorisinde bireysel sıralamada Selen Yılmaz il 2.’si oldu. Erdemir İlkokulu yönetimi turnuvada başarı gösteren öğrencileri kutlayarak, başarılarının daim olmasını diledi.






Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Rasim Ozan Kütahyalı’nın Mal Varlığı Nedir? Hangi Araç ve Konutları Var?
- Mirgün Cabas Hakkında Gözaltı Kararı: Soruşturmada Adı Geçen Diğer Ünlüler Kimler?
- 25 Mayıs Kargolar Açık Mı? Kurban Bayramı Öncesi Kargo Saatleri Belli Oldu
- Okullar Ne Zaman Kapanıyor? 2026 Yaz Tatili Tarihleri
- İstanbul'da Avrupa Ligi Finali Öncesi Trafik Kilitleyecek: İşte Kapanacak Tüm Yollar ve Alternatif Rotalar
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.