Seyir halindeki belediye otobüsünde korkutan yangın

KOCAELİ’NİN GEBZE İLÇESİNDE SEYİR HALİNDEKİ BİR BELEDİYE OTOBÜSÜNÜN MOTOR KISMINDA ÇIKAN YANGIN, İTFAİYE EKİPLERİ TARAFINDAN SÖNDÜRÜLDÜ.
Kocaeli’nin Gebze ilçesinde seyir halindeyken motor kısmından alevler yükselen belediye otobüsündeki yangın itfaiye ekipleri tarafından büyümeden söndürüldü.
Olay, Kocaeli’nin Gebze ilçesi Osman Yılmaz Mahallesi İstasyon Caddesi’nde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, caddede seyir halinde olan Naim Süleyman Evci idaresindeki 41 BR 372 plakalı belediye otobüsünün motor kısmından bir anda dumanlar yükselmeye başladı. Durumu fark eden Evci otobüsü durdurarak, dumanın çıktığı motor kısmını kontrol etti. Motor kısmının yandığını fark eden Evci, aracında bulunan yolcuları indirerek durumu 112 Acil Yardım ekiplerine bildirdi. İhbar üzerine adrese itfaiye ve polis ekipleri sevk edildi.
Kısa sürede adrese ulaşan itfaiye ekipleri, yangını söndürebilmek için çalışma başlattı. Yangın, ekiplerin çalışmalarının ardından kısa sürede söndürüldü.












Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Rasim Ozan Kütahyalı’nın Mal Varlığı Nedir? Hangi Araç ve Konutları Var?
- Mirgün Cabas Hakkında Gözaltı Kararı: Soruşturmada Adı Geçen Diğer Ünlüler Kimler?
- 25 Mayıs Kargolar Açık Mı? Kurban Bayramı Öncesi Kargo Saatleri Belli Oldu
- Okullar Ne Zaman Kapanıyor? 2026 Yaz Tatili Tarihleri
- İstanbul'da Avrupa Ligi Finali Öncesi Trafik Kilitleyecek: İşte Kapanacak Tüm Yollar ve Alternatif Rotalar
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.