SGKdan Kayseri OSBye teşekkür

SOSYAL GÜVENLİK KURUMU (SGK) KAYSERİ İL MÜDÜRLÜĞÜ SON BEŞ YILDA PRİMLERİNİ DÜZENLİ ÖDEYEN VE HERHANGİ BİR ŞEKİLDE BORCU OLMAYAN KAYSERİ ORGANİZE SANAYİ BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ’NE TEŞEKKÜR BELGESİ VERDİ.
Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK) Kayseri İl Müdürlüğü son beş yılda primlerini düzenli ödeyen ve herhangi bir şekilde borcu olmayan Kayseri Organize Sanayi Bölge Müdürlüğü’ne teşekkür belgesi verdi. SGK Başkanı İsmail Yılmaz’ın imzaladığı belge, SGK Kayseri İl Müdür Yardımcısı Mustafa Türkoğlu tarafından Kayseri OSB Genel Sekreteri Adil Özhan’a verildi.
Sosyal Güvenlik Kurumu Genel Müdürlüğü SGK’ya karşı tüm yükümlülüklerini yerine getiren kurum ve kuruluşları teşekkür belgesi ile ödüllendiriyor. Kayseri Organize Sanayi Bölge Müdürlüğü de son beş yılda primlerini düzenli ödemesi ve bu alanda hiçbir borcu bulunmaması nedeniyle ödüle layık görüldü. SGK Başkanı İsmail Yılmaz tarafından imzalanan belgede, “Çalışanlarınızın hizmetlerini kurumumuza yasal süre içerisinde bildirdiğiniz ve primlerinizi düzenli, olarak yatırdığınız için teşekkür eder yürütmekte olduğunuz çalışma ve faaliyetlerde başarılar dileriz” ifadeleri yer aldı. SGK Kayseri İl Müdür Yardımcısı Mustafa Türkoğlu, Kayseri Organize Sanayi Bölge Müdürlüğü’nü ziyaret ederek teşekkür belgesini OSB Genel Sekreteri Adil Özhan’a verdi.


Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Rasim Ozan Kütahyalı’nın Mal Varlığı Nedir? Hangi Araç ve Konutları Var?
- Mirgün Cabas Hakkında Gözaltı Kararı: Soruşturmada Adı Geçen Diğer Ünlüler Kimler?
- 25 Mayıs Kargolar Açık Mı? Kurban Bayramı Öncesi Kargo Saatleri Belli Oldu
- Okullar Ne Zaman Kapanıyor? 2026 Yaz Tatili Tarihleri
- İstanbul'da Avrupa Ligi Finali Öncesi Trafik Kilitleyecek: İşte Kapanacak Tüm Yollar ve Alternatif Rotalar
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.