Yeni doğan bebeğini öldürdüğü iddiasıyla gözaltına alındı

KONYA'NIN EREĞLİ İLÇESİNDE TARIM İŞÇİSİ OLARAK ÇALIŞAN KADIN, YENİ DOĞAN BEBEĞİNİ ÖLDÜRDÜĞÜ İDDİASIYLA GÖZALTINA ALINDI.
Konya’nın Ereğli ilçesinde tarım işçisi olarak çalışan kadın, 8 aylık hamileyken kendi başına doğurduğu bebeğini öldürdüğü iddiasıyla gözaltına alındı.
Olay, Şanlıurfa’da meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, Şanlıurfa’da oturan Zekiye T. (33), 1 yıl önce Suriye uyruklu olduğu öğrenilen Kasım adlı kişiyle evlendi. Zekiye T. 8 aylık hamileyken tek başına doğum yaptı. Şüpheli kadın iddiaya göre ölü doğan bebeğini evinde sakladı. Zekiye T. bir süre yakınlarıyla birlikte tarım işçisi olarak tarlalarda çalışmak üzere Konya’nın Ereğli ilçesine geldi. Olayın ortaya çıkmasıyla Zekiye T. hakkında Şanlıurfa 2. Sulh Ceza Mahkemesi tarafından ’çocuğu kasten öldürme’ suçundan yakalama kararı çıkarıldı. Zekiye T’nin Ereğli ilçesine bağlı Kuzukuyu Mahallesinde çadırlarda kaldığı ve tarım işçisi olarak çalıştığı bilgisinin alınmasının ardından jandarma ekipleri harekete geçti. JASAT ekiplerinin çalışmalarında Zekiye T. yakalandı. Jandarmada işlemleri tamamlanan zanlı ise adliyeye sevk edildi.


Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Rasim Ozan Kütahyalı’nın Mal Varlığı Nedir? Hangi Araç ve Konutları Var?
- Mirgün Cabas Hakkında Gözaltı Kararı: Soruşturmada Adı Geçen Diğer Ünlüler Kimler?
- 25 Mayıs Kargolar Açık Mı? Kurban Bayramı Öncesi Kargo Saatleri Belli Oldu
- Okullar Ne Zaman Kapanıyor? 2026 Yaz Tatili Tarihleri
- İstanbul'da Avrupa Ligi Finali Öncesi Trafik Kilitleyecek: İşte Kapanacak Tüm Yollar ve Alternatif Rotalar
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.