İhracatçılar gelecek 90 milyon doz Biontech aşısında öncelik istedi

EGE İHRACATÇI BİRLİKLERİ (EİB) KOORDİNATÖR BAŞKANI JAK ESKİNAZİ
İhracatçılar, 100 bin ihracatçı firmanın yöneticilerine ve dış ticaret departmanlarında çalışan kişilere aşılamada öncelik tanınmasını istedi.
Dünya genelinde Çin, ABD ve Avrupa ülkelerinin aşılamada çok yol kat ettiğini belirten Ege İhracatçı Birlikleri (EİB) Koordinatör Başkanı Jak Eskinazi, Çin’in Covid-19 aşısı yapılmamış kişilere vize vermemeye başladığını, benzer uygulamanın yakın gelecekte ABD ve Avrupa ülkelerinde başlamasından endişe ettiklerini dile getirdi.
Aşılama oranlarının yükselmesiyle uluslararası ticaretin canlanmasını beklediklerinin altını çizen Eskinazi, “Türkiye, Biontech Prizer ile 90 milyon dozluk yeni bir anlaşma yaptı. Bu aşılar kısa süre içinde partiler halinde ülkemize gelmeye başlayacak. Burada ihracatçı firma yöneticilerimize ve dış ticaret departmanı çalışanlarına öncelik verilmesini istiyoruz. İhracatımızın devamlılığı için bu husus çok hayati” diye konuştu.
Covid-19 virüsüne karşı aşılamada 2 doz aşı yapılması gerektiğine vurgu yapan Eskinazi, iki doz arasında 6-8 hafta süre geçmesi gerektiğini, yeni gelecek aşı partilerinde ihracatçılara öncelik verilmesinin Türkiye’nin ihracat hedeflerine ulaşmasını kolaylaştıracağını sözlerine ekledi.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Rasim Ozan Kütahyalı’nın Mal Varlığı Nedir? Hangi Araç ve Konutları Var?
- Mirgün Cabas Hakkında Gözaltı Kararı: Soruşturmada Adı Geçen Diğer Ünlüler Kimler?
- 25 Mayıs Kargolar Açık Mı? Kurban Bayramı Öncesi Kargo Saatleri Belli Oldu
- Okullar Ne Zaman Kapanıyor? 2026 Yaz Tatili Tarihleri
- İstanbul'da Avrupa Ligi Finali Öncesi Trafik Kilitleyecek: İşte Kapanacak Tüm Yollar ve Alternatif Rotalar
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.