İŞKURdan Yeşime teşekkür belgesi

YEŞİM, 2020 YILINDA İŞBAŞI EĞİTİM PROGRAMI ÇERÇEVESİNDE EN FAZLA KATILIMCI EĞİTEN FİRMA OLMA BAŞARISINI GÖSTERDİ.
Yeşim, 2020 yılında İşbaşı Eğitim Programı çerçevesinde en fazla katılımcı eğiten firma olma başarısını gösterdi.
Yeşim, İŞKUR ile gerçekleştirdiği söz konusu iş birliği ve istihdama katkı yönünde elde ettiği bu başarıdan dolayı teşekkür belgesi almaya hak kazandı. Yeşim Personel ve İdari İşler Müdürü Yaşar Muratoğulları, teşekkür belgesini firmayı ziyaret eden İŞKUR İl Müdürü Feyzullah Eren Türkmen’in elinden aldı. Türkmen, iki kurum arasında uzun yıllara dayalı iş birliğinden dolayı mutlu olduklarını ifade ederek, söz konusu iş birliğinin nice projelerle sürmesini temenni etti.
Yeşim Personel ve İdari İşler Müdürü Yaşar Muratoğulları da 2018 yılından bu yana İŞKUR iş birliği ile gerçekleştirdikleri eğitim programları kapsamında 2.280 kişiye istihdam sağladıklarından ötürü mutlu olduklarını ifade etti. Muratoğulları, Bursa’da iş arayan kişilere mesleki eğitim verip, istihdam sağlayarak ülke ekonomisine katkıda bulunmaktan dolayı gurur duyduklarını da belirterek, “Bursa İŞKUR İl Müdürlüğü camiasına bu süreçte verdikleri destek ve yardımlardan dolayı teşekkür ediyorum. Projenin başarılı bir şekilde daha uzun yıllar devam edeceğine yürekten inanıyorum” şeklinde konuştu.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Rasim Ozan Kütahyalı’nın Mal Varlığı Nedir? Hangi Araç ve Konutları Var?
- Mirgün Cabas Hakkında Gözaltı Kararı: Soruşturmada Adı Geçen Diğer Ünlüler Kimler?
- 25 Mayıs Kargolar Açık Mı? Kurban Bayramı Öncesi Kargo Saatleri Belli Oldu
- Okullar Ne Zaman Kapanıyor? 2026 Yaz Tatili Tarihleri
- İstanbul'da Avrupa Ligi Finali Öncesi Trafik Kilitleyecek: İşte Kapanacak Tüm Yollar ve Alternatif Rotalar
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.