Seyhan Belediyesinden 1 Mayıs ikramiyesi

SEYHAN BELEDİYESİNDEKİ KAMU ÇALIŞANLARI VE SÖZLEŞMELİ MEMURLARIN YETKİLİ SENDİKASI TÜM BEL-SEN İLE SÜRDÜRÜLEN TOPLU İŞ SÖZLEŞMESİ (TİS) GÖRÜŞMELERİ SONUÇLANDI.
Seyhan Belediyesi ile Tüm Bel-Sen arasında imzalanan Toplu İş Sözleşmesine (TİS) göre kamu çalışanlarına 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Gününde 1000 TL’lik ikramiye ödenecek.
Sendika yöneticileri ile Belediye Başkanı Akif Kemal Akay’ın imzaladığı TİS ile emekçilerin mali ve sosyal haklarında iyileştirmeler yapıldı.
Başkanlık makamında düzenlenen imza töreninde Tüm Bel-Sen Adana Şube Başkanı Mehmet Çelik imzalanan TİS ile Seyhan Belediyesindeki kamu çalışanlarına 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Gününde 1000 TL’lik ikramiye verilmesi yönündeki kararın bir ilk olduğunun altını çizerek Başkan Akay’a, emekçiden yana tavrından dolayı teşekkür etti.
Başkan Akay, “Emekten ve emekçiden yana olan tavrımızı bir kez daha göstererek, mali ve sosyal haklar açısından örnek olacak ilkleri gerçekleştirmenin mutluluğunu bir kez daha yaşıyoruz. Çalışanlarımıza hayırlı, uğurlu olsun” dedi.
İmzalanan TİS ile memur ve sözleşmeli memurların iyileştirme zamlarında, ikramiye ve sosyal haklarında da artışlar yapıldı.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Rasim Ozan Kütahyalı’nın Mal Varlığı Nedir? Hangi Araç ve Konutları Var?
- Mirgün Cabas Hakkında Gözaltı Kararı: Soruşturmada Adı Geçen Diğer Ünlüler Kimler?
- 25 Mayıs Kargolar Açık Mı? Kurban Bayramı Öncesi Kargo Saatleri Belli Oldu
- Okullar Ne Zaman Kapanıyor? 2026 Yaz Tatili Tarihleri
- İstanbul'da Avrupa Ligi Finali Öncesi Trafik Kilitleyecek: İşte Kapanacak Tüm Yollar ve Alternatif Rotalar
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.